ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι ευθύνες και η διαχρονική κυριαρχία της διαπλοκής!

0

 


ΕΥΘΕΩΣ

 

12928297_170657719993092_33266724561889894_nΑπό τον ΘΑΝΑΣΗΤΣΑΜΟΥΛΗ

 

ΤΩΡΑ που κατακάθονται σιγά-σιγά οι λάσπες και τα λασπόνερα της φονικής κακοκαιρίας που έπληξε τις καλλιέργειες της Μεσσηνίας, τις υποδομές πόλεων και χωριών, με ιδιαίτερη ένταση και τρία θύματα στις περιοχές του Δήμου Καλαμάτας, τώρα που η επικοινωνιακή σκόνη διαλύεται και αναδεικνύονται τα πραγματικά προβλήματα, καλό είναι με ψυχραιμία και ρεαλισμό να αντιμετωπίσουμε την κρίσιμη κατάσταση για να μην ξανασυμβούν ανθρώπινες τραγωδίες.

Η «ΦΩΝΗ» από την πρώτη ημέρα της φονικής κακοκαιρίας μίλησε για εγκληματικές ευθύνες και ανυπολόγιστες καταστροφές, όπως και για νέο έγκλημα χωρίς τιμωρία!

Εγκλήματα που όσο και αν διερευνηθούν, δεν πρόκειται ούτε οι ευθύνες να αποδοθούν, ή να πληρώσουν οι πραγματικά υπεύθυνοι.

Μιλήσαμε για τις πολιτικές ευθύνες και τις ανεπάρκειες της διοίκησης, για τα εργολαβικά συμφέροντα και την ανυπαρξία ελέγχων! Για πανάκριβα έργα που υποχωρούν στην πρώτη κακοκαιρία.

Κάποιοι τότε έκαναν λόγο για εν θερμώ υπερβολική αντίδρασή μας. Μάλιστα απάντησε και ο «Μορέας», ζητώντας λίγο ως πολύ και τα ρέστα. Όμως η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και τώρα την καταγράφει και διατυπώνει επίσημο αίτημα και ο Δήμος Καλαμάτας. Ιδού η ανάρτηση του Δήμου με τίτλο: «Επανέλεγχος υδραυλικών μελετών αυτοκινητοδρόμου», στην οποία αναφέρονται τα εξής:

«Μετά από την τελευταία εμπειρία πλημμύρας, είναι αναγκαίος ο έλεγχος των υδραυλικών μελετών του αυτοκινητοδρόμου, από την περιοχή του Αγίου Φλώρου μέχρι την απόληξή του στα Γιαννιτσάνικα. Αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας ότι οι αποδέκτες των ομβρίων του αυτοκινητοδρόμου, ιδιαίτερα σε συνθήκες καταιγίδας, αδυνατούν να διαχειριστούν τους όγκους νερού που προέρχονται από αυτόν, με αποτέλεσμα ζημιές σε καλλιέργειες και στον αστικό χώρο.

Οι περιπτώσεις στο Πήδημα αλλά και στην Καλαμάτα (Λαγκάδα, Καραμπογιάς, Καλαμίτσι) το αποδεικνύουν.

Από το Δήμο θα υπάρξει πρόταση, την προσεχή Τετάρτη, στο Υπουργείο Εσωτερικών, για επανέλεγχο των υδραυλικών μελετών και κατασκευών του αυτοκινητοδρόμου και για εναλλακτικές λύσεις, ώστε να αμβλύνονται τα προβλήματα σε περίπτωση καταιγίδας, π.χ. αγωγός ομβρίων στην οδό Σπάρτης μέχρι Νέδοντα, προκειμένου να μη διοχετεύονται όλα τα νερά στο χείμαρρο Καλαμίτσι κ.λπ.».

  • Και καλά ο Δήμος, ενδεχομένως να μην είχε τη δυνατότητα και την επάρκεια να παρέμβει κατά το στάδιο κατασκευής του αυτοκινητόδρομου. Το κράτος διαχρονικά, οι κυβερνήσεις, οι υπουργοί, η δημόσια διοίκηση που είχε τον έλεγχο τι ακριβώς έκανε; Εξ όσων γνωρίζουμε «διαπραγματευόταν» διαρκώς με τους εργολάβους για τις αποζημιώσεις που θα κατέβαλε το κράτος στους εργολάβους! Κάτι που εξακολουθεί να συμβαίνει και σήμερα! Ποιος είπε ότι ζούμε το τέλος της διαπλοκής στην Ελλάδα;…

55 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply