ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΡΙΣΤΗ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΦΟΝΙΚΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ

0

 

 

 


ΑΡΙΣΤΗ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΦΟΝΙΚΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ
Δεν συνδέονται με το πόσιμο νερό τα αυξημένα

γαστρεντερολογικά κρούσματα στην Καλαμάτα
· ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΤΗ «ΦΩΝΗ» Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΚ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΜΒΥΣΙΔΗΣ
· ΑΥΞΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

 

ΚΑΝΕΝΑΣ κίνδυνος δεν ελλοχεύει αναφορικά με την καταλληλότητα του νερού της Καλαμάτας, το οποίο άλλαξε γεύση και χρώμα, μετά τη φονική κακοκαιρία που έπληξε και τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα τον προηγούμενο μήνα. Άμεσα, ελήφθησαν δείγματα, τα οποία επαναλήφθηκαν λίγες ημέρες μετά, με τα αποτελέσματα να είναι και στις δύο περιπτώσεις, καλά. «Έχουμε πάρει δύο φορές δείγματα και τόσο τα αποτελέσματα των δικών μας εξετάσεων, όσο και των εργαστηρίων της Αθήνας, αλλά και εκείνα των δειγμάτων που έλαβε από διάφορα σημεία της πόλης η διεύθυνση Υγείας, δείχνουν την άριστη κατάσταση του νερού και την καταλληλότητα» ανέφερε μιλώντας στη «Φ» ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Γιάννης Καμβυσίδης, ο οποίος υπενθύμισε πως την τρίτη ημέρα, οι χημικές και μικροβιολογικές εξετάσεις ήταν άριστες. Όσον αφορά στη σύσταση της διεύθυνσης Υγείας για υπερχλωρίωση, ο πρόεδρος της επιχείρησης ανέφερε πως αυτή έγινε, όταν το νερό δεν είχε καθαρίσει ακόμη καλά, «πράγματι, ύστερα από αυτήν, αυξήσαμε κατά κάτι, βάση των οδηγιών φυσικά, την χλωρίωση και πλέον δεν υπάρχει κανέναν πρόβλημα» ανέφερα κατηγορηματικά ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, απαντώντας έτσι και σε όσους αποδίδουν τα αυξημένα γαστρεντερολογικά κρούσματα, που κατεγράφησαν τις τελευταίες ημέρες, στην κατάσταση του πόσιμου νερού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΟΙ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ
Στο επίκεντρο της δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης αποχέτευσης Καλαμάτας ωστόσο, βρίσκεται ένα άλλο ζήτημα που αφορά στους καταναλωτές και αυτήν τη φορά, δεν έχει να κάνει με την ποιότητα του νερού, αλλά με την οικονομική κατάσταση των περισσοτέρων, οι οποίοι κινδυνεύουν με διακοπές παροχών, καθώς δεν δύνανται να ανταπεξέλθουν. Έτσι, όπως επεσήμανε ο κ. Καμβυσίδης, συνήθως γίνονται διακανονισμοί με ορίζοντα αποπληρωμής ένα εξάμηνο και υποχρέωση προκαταβολής, ενός ποσοστού της τάξεως του 20%. «Εγώ το ποσοστό αυτό, όπου βλέπω πως υπάρχει πραγματικό πρόβλημα το κάνω ακόμη και μόλις 5%, αρκεί να υπάρχει προθυμία» ανέφερε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, ο οποίος ανέφερε πως στην πλειονότητά τους όσοι αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς του νερού, είναι άνεργοι, άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και πολλοί επαγγελματίες. «Πάντα κάνουμε διακανονισμούς, όμως όσο περνά ο καιρός και η κρίση εδραιώνεται, αυτοί αυξάνονται» δήλωσε ο κ. Καμβυσίδης, ο οποίος ανέφερε ωστόσο, ότι οι διακοπές παροχών είναι ελάχιστες και η ιεράρχηση αφορά σε εκείνον που εκφράζουν απροθυμία και οφείλουν μεγάλα χρηματικά ποσά για μεγάλα διαστήματα.

81 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply