ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δίχως προηγούμενο η κίνηση στη μαρίνα της Καλαμάτας η οποία με τα 4.000 άτομα το χρόνο συμβάλλει στην κατεύθυνση της τουριστικής ανάπτυξης

0

 

 


ΑΥΞΗΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΜΑΡΙΝΑ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ …ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ

Οροφή έχει… πιάσει η μαρίνα της Καλαμάτας, με την κίνηση φέτος να είναι ιδιαίτερα αυξημένη και το ενδιαφέρον ακόμη και για τον χειμώνα, έντονο. Τα γεγονότα του Αιγαίου, η αθρόα εισροή προσφύγων αλλά και η κατάσταση στη Συρία, έστρεψαν τους ιδιοκτήτες των σκαφών προς το Ιόνιο, με την επισκεψιμότητα να είναι μεγαλύτερη από ποτέ και τις προοπτικές που ανοίγονται, μεγάλες. «Το καλοκαίρι πήγε θαυμάσια, είχαμε πάρα πολλά διερχόμενα σκάφη, με την κίνηση να είναι καλύτερη από την προηγούμενη χρονιά» δήλωσε μιλώντας στη «Φ» ο διευθυντής της μαρίνας Καλαμάτας Παναγιώτης Μπούνας, ο οποίος αναφέρθηκε και στη ζήτηση που υπάρχει για τον φετινό, αλλά ακόμη και τον επόμενο χειμώνα. «Η ζήτηση για το χειμώνα και κυρίως από ξένους με μεγάλα σκάφη, ακόμη και μεγαλύτερα των 25 – 30 μέτρων, είναι μεγάλη, όμως δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους» τόνισε ο κ. Μπούνας ο οποίος επεσήμανε ότι η μαρίνα δέχεται τόσους, ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα. 

ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ Ή ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ

Εκτός από τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, καθιστώντας τις μαρίνες του Ιονίου ελκυστικές, αυτή της Καλαμάτας, έχει μερικά ακόμη πλεονεκτήματα, αρχής γενομένης από τις άκρως ανταγωνιστικές τιμές, καθώς ένα μέσο σκάφος 10 μέτρων μπορεί να εξυπηρετηθεί με μόλις 3 – 4 ευρώ την ημέρα.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως περίπου 30 οικογένειες, ζουν μόνιμα στη μαρίνα, ενώ πολλοί ήρθαν περαστικοί, εντυπωσιάστηκαν από τις ομορφιές της πόλης και του νομού, αγοράζοντας εξοχική ή και μόνιμη ακόμη κατοικία.  «Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, μένει μόνιμα εδώ, 25 με 30 οικογένειες, ενώ τουλάχιστον 5 άτομα που ενθουσιάστηκαν από το τόπο μας, αγόρασαν σπίτι στην Καλαμάτα, αλλά και στα προάστια στην πλευρά του Πεταλιδίου και την Κορώνη» δήλωσε ο κ. Μπούνας ο οποίος επεσήμανε πως η ζήτηση αυτή τη στιγμή είναι τόσο μεγάλη που η μαρίνα θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερη τουλάχιστον 20% για να χωρέσουν τα σκάφη των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδιαφέρονται για τον χειμώνα. «Το καλοκαίρι, έχουμε το πλεονέκτημα, πολλοί μόνιμοι πελάτες μας να είναι σε διακοπές, άρα εκμεταλλευόμαστε αυτές τις θέσεις» τόνισε ο κ. Μπούνας που αναφέρθηκε στις υποδομές και όλους τους λόγους που κάνουν την μαρίνα της μεσσηνιακή πρωτεύουσας, άκρως ελκυστική.

ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΟΜΒΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ

«Το ότι είναι μέσα στην Καλαμάτα παίζει σημαντικό ρόλο, αν και υπάρχει ένα μειονέκτημα, ότι υπάρχει φασαρία τα βράδια και δεν μπορούν να ησυχάσουν. Βέβαια, στον αντίποδα, εμείς τους παρέχουμε τα πάντα σε πολύ καλές τιμές, από τα μπάνια και πλυντήρια, μέχρι ότι χρειαστούν. Τα super markets είναι δίπλα και μάλιστα κάποια, κάνουν και delivery» τόνισε ο Παναγιώτης Μπούνας που μίλησε φυσικά και για τις υποδομές. «Βασική προϋπόθεση είναι το αεροδρόμιο. Φέτος μας βοήθησε πάρα πολύ που οι πτήσεις προς την Ευρώπη αυξήθηκαν, διότι κάποιοι έρχονται, αφήνουν το σκάφος τους έναν – δύο μήνες, πηγαίνουν στην πατρίδα τους και επιστρέφουν ξανά αεροπορικώς να το πάρουν από ‘δω» δήλωσε ο διευθυντής της μαρίνας, που έδωσε και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. «Κάποτε, είχαμε έναν Μαλτέζο εδώ, που είχε δύο σκάφη στην Καλαμάτα και τον ρώτησα γι’ αυτήν του την επιλογή. Μου είπε πως σε 4 ώρες από το σπίτι του, είναι στο σκάφος, αφού είχε πτήση από Μάλτα – Παρίσι και από εκεί απευθείας στην Καλαμάτα» ανέφερε ο κ. Μπούνας που μίλησε επίσης, για τον ρόλο που διαδραματίζει στην κατεύθυνση της αυξημένης κίνησης και της επιλογής όλο και περισσότερων ξένων της συγκεκριμένης μαρίνας, η λειτουργία του νοσοκομείου και η ολοκλήρωση του εθνικού δρόμου Τρίπολη – Καλαμάτα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως κάθε χρόνο μέσω της μαρίνας επισκέπτονται την Καλαμάτα και ευρύτερα το νομό, καθώς κάνουν εκδρομές και εξορμήσεις σε περιοχές όπως Μιστράς, η Αρχαία Μεσσήνη, η Μεθώνη και ο Επικούρειος Απόλλωνας, τουλάχιστον 4000 άτομα, με ότι αυτό συνεπάγεται για το νομό, την προβολή του και την κατανάλωση. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η μαρίνα παραμένει σε ιδιωτικό ιδιοκτησιακό καθεστώς χωρίς να έχει αλλάξει κάτι παρά τις πολλές στο παρελθόν αναφορές για έντονο ενδιαφέρον τούρκων επενδυτών, καθώς παραμένει στο τιμόνι της ο κ. Κυριακούλης με μια ομάδα Καλαματιανών 80 ατόμων. 

 

 

302 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply