ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μέσα στην εβδομάδα θα κοπεί η κορδέλα της Περιμετρικής Οδού της Καλαμάτας!

0

ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΟΙ 3 ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΙ ΚΟΜΒΟΙ

 

ΣΕ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ μέχρι την Παρασκευή, θα δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις Ανισόπεδοι Κόμβοι της Περιμετρικής Οδού της Καλαμάτας, όπως δήλωσε μιλώντας στη «Φ» ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Κατασκευών Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης της Πελοποννήσου Γιάννης Καρνέσης. Το τμήμα του πολύ σημαντικού αυτού έργου, παραδίδεται σε κυκλοφορία μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα, καθώς έχουν διευθετηθεί και οι τελευταίες λεπτομέρειες σύμφωνα με τον κ. Καρνέση και έχουν υπογραφεί και οι διοικητικές πράξεις. 

Ο πρώτος Ανισόπεδος Κόμβος, αυτός της Δυτικής Εισόδου Καλαμάτας βρίσκεται στην περιοχή του εργοστασίου «Καρέλια» και αφορά στη σύνδεσή του με την Οδό Αθηνών, ο δεύτερος, είναι αυτός στη Λεΐκων για τη σύνδεση με την ομώνυμη περιοχή και ο τρίτος Ανισόπεδος Κόμβος, είναι αυτός του Νέδοντα που συνδέει την περιοχή με το ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας.
Η Περιμετρική Οδός της Καλαμάτας, αποτελεί τον πρώτο απόλυτα λειτουργικό αυτοκινητόδρομο της Ελλάδας, με τους επόμενους να… λαμβάνουν σκυτάλη του χρόνου. Πρόκειται για έναν δρόμο εφάμιλλο του τεράστιου έργου της Αττικής Οδού, καθώς είναι πλήρως ανισοπεδοποιημένος και έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου. Η λειτουργία του δρόμου αυτού, θα φέρει μεγάλες αλλαγές και στην κυκλοφοριακή κίνηση της μεσσηνιακής πρωτεύουσας, αποσυμφωρόντας το κέντρο, ενώ θα διευκολύνει την κυκλοφορία προς τη Μάνη, καθιστώντας τη διέλευση ευκολότερη και σίγουρα περισσότερο ασφαλή.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Καρνέση , εντός του μήνα, θα ολοκληρωθούν και οι ισόπεδοι κόμβοι, με το έργο να παραδίδεται στην κυκλοφορία έως την οδό Λακωνικής, πιθανότατα μέσα στο ερχόμενο 20ήμερο.

Η Περιμετρική Οδός της Καλαμάτας έχει διατομή αστικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων ανά κατεύθυνση καθώς και κεντρική νησίδα. Το παραδιδόμενο σε κυκλοφορία τμήμα περιλαμβάνει πλήρες δίκτυο αποχέτευσης και αποστράγγισης, παράπλευρο δίκτυο καθώς και αποκατάσταση των τοπικών οδών, σήμανση, ασφάλιση, ηλεκτροφωτισμό κλπ. Περιλαμβάνει επίσης σημαντικό αριθμό τεχνικών Cut & Cover ιδιαίτερα στην ευρύτερη περιοχή σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου Νέδοντα με το ιστορικό κέντρο της πόλης. Η κατασκευή των τεχνικών αυτών κρίθηκε αναγκαία λόγω της μορφολογίας του εδάφους προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία του περιβάλλοντος αλλά και για γεωτεχνικούς λόγους.

 

 

216 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply