ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ένα επιτυχημένο CABARET στη σκηνή του ΔΗΠΕΘΕΚ

0

άλλα λόγια

PANTESΤου Θανάση  Παντέ 

ΗΤΑΝ κάποτε μια χώρα, η Γερμανία, μια πόλη, το Βερολίνο και ένα καμπαρέ. Σε μια εποχή, εκεί στα 1931, που το αβγό του φιδιού επωαζόταν για να γεννηθεί ως τέρας λίγο αργότερα. 

ΚΑΙ το τέρας γεννήθηκε κι έδειξε τον χειρότερο εαυτό του, μην αφήνοντας τίποτα όρθιο στο πέρασμά του με τη μορφή του ναζισμού. 

ΣΕ ΑΥΤΗ τη χώρα, σε αυτή την πόλη και σε ένα καμπαρέ εξελίσσεται η ιστορία που παρουσιάζεται από το βράδυ του Σαββάτου στο ΔΗΠΕΘΕΚ, σε μια παράσταση υψηλού επιπέδου ομολογουμένως, που φέρνει τη σφραγίδα του Θεατρικού Σχήματος «ΣΥΝ1- Μιχάλης Τούμπουρος». 

ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ βασισμένη στο μιούζικαλ των Τζον Μάστεροφ και Τζον Κάντερ «CABARET» με ιδιαίτερες απαιτήσεις στις οποίες οι συντελεστές του ΣΥΝ1 ανταποκρίθηκαν με επιτυχία, καθοδηγούμενοι από  την εμπνευσμένη σκηνοθεσία του Κώστα Κατσουλάκη, που για άλλη μια φορά η φαντασία του οργίασε και έβγαλε από τους ηθοποιούς του, τον καλύτερο εαυτό τους. 

ΚΙ ΕΝΩ ήταν όλοι πολλοί καλοί στους ρόλους τους, ξεχώρισα τρείς για διαφορετικούς λόγους τον καθένα. 

ΜΠΟΡΕΙ να είναι αβανταδόρικος ο ρόλος του κομπέρ, αλλά ο Λεωνίδας Παχτίτης ερμηνεύοντάς τον, κατάφερε να τον μεταμορφώσει στην πιο ακραία εκδοχή του και να μεταμορφωθεί και ο ίδιος μαζί του καταδυόμενος στις πιο σκοτεινές πλευρές του. 

Η ΜΙΜΙΚΑ ΤΑΣΣΗ από τη μεριά της, δεν υποκρίθηκε απλώς τη βασική πρωταγωνίστρια της παράστασης, αλλά ήταν η Σάλι Μπόουλς, η Αγγλία που «ξεχάστηκε» στη γερμανική πρωτεύουσα και αφιέρωνε κάθε μέρα της απελπισμένης της ζωής να ψάχνει για τον πελάτη-εραστή που θα την έκανε μεγάλη σταρ του σινεμά. 

Η ΜΙΜΙΚΑ ξεδιπλώνοντας όλη τη γκάμα του ταλέντου της, φώτισε σε βάθος το χαρακτήρα που υποδύθηκε, πηγαίνοντας με επιτυχία από το γέλιο στο κλάμα, χωρίς να ξεπέσει ούτε μια στιγμή στην φτήνια του μελό. 

ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΗ πείρα στο ενεργητικό του, ο Τάκης Τσαπόγας στο ρόλο του Χερ Σουλτς, αξιοποιώντας στο έπακρο τα εκφραστικά του μέσα, δεν δυσκολεύτηκε να μπει στο πετσί του ρόλου του υποδυόμενος έναν ηλικιωμένο Εβραίο μικροκαταστηματάρχη, που ακριβώς επειδή είναι Εβραίος στη ναζιστική Γερμανία, υφίσταται τα δεινά της καταγωγής του. 

ΤΟ CABARET όμως επειδή είναι μιούζικαλ απαιτεί και ερμηνευτικές επιδόσεις των συντελεστών του, ιδιαίτερα των πρωταγωνιστών και εκεί η Μιμίκα Τάσση και ο Λεωνίδας Παχτίτης έδωσαν ρεσιτάλ με το πάθος των ερμηνειών τους, αλλά και στα χορευτικά μέρη μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, που μαζί με τη συμμετοχή του Dance Studio σε χορογραφίες της Μαρίας Λαδά, ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις που το έργο έχει. 

ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ μια παράδοση από ερασιτέχνες, που  όμως κερδίζουν άνετα το στοίχημα από πολλούς επαγγελματίες του θεάματος, γιατί διαθέτουν μεράκι, πάθος και αγάπη σε αυτό που τόσα χρόνια κάνουν και το κάνουν πολύ καλά. 

ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ να σημειώσω πως εξαιρετικό είναι και το πρόγραμμα της παράστασης που επιμελήθηκε η Ολγα Θεοδώρου. 

ΤΟ ΕΡΓΟ επίκαιρο όσο ποτέ, θα παίζεται καθημερινά εκτός Δευτέρας και Τρίτης, μέχρι τις 27 Νοεμβρίου. 

ΑΞΙΖΕΙ να το δείτε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ και υγιαίνετε φίλτατοι αναγνώστες και καλή εβδομάδα.

 

 

 

2,148 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply