ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σπίρτζη(α) δάκρυα για τον οδικό άξονα Τσακώνα-Καλό Νερό!

0

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ


«ΕΚΤΟΣ Σ.Ε.Σ 2014 -2020 χωρίς ακόμα Σπίρτζη(α) δάκρυα, φέρεται ότι είναι το έργο κατασκευής του οδικού άξονα «Καλό Νερό – Τσακώνα». Ένα έργο πνοής και ζωτικής σημασίας όχι μόνο για την  Μεσσηνία αλλά και για την ανάπτυξη όλης της Πελοποννήσου, καθώς θα συνέδεε τον δυτικό με τον κεντρικό άξονα». Αυτό τονίζει η Ν.Ε. Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή της, στην οποία προσθέτει:

«Ο οδικός άξονας «Αυτοκινητόδρομος Πάτρα−Πύργος−Τσακώνα» έχει χαρακτηριστεί ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας από το 2013. Είναι ενταγμένο στα Διευρωπαικά Δίκτυα Μεταφορών (TransEuropeanNetworks – Απόφαση 1692/1996/ΕΚ – Παράρτημα 1) και παρά τα όσα αναδημοσιεύουν τα στελέχη της Κυβέρνησης έχει όλες τις προδιαγραφές προκειμένου να ενταχθεί στο αντίστοιχο τομεακό του Σ.Ε.Σ 2014 – 2020. Ωστόσο η προχειρότητα ο ερασιτεχνισμός και οι αναχρονιστικές μέθοδοι του αρμόδιου Υπουργού και του κυβερνητικού επιτελείου είναι παροιμιώδης. Καθώς από το Μάρτιο του 2015 που οι τοπικοί βουλευτές διαβεβαίωναν κατόπιν συναντήσεως με τον αρμόδιο Υπουργό ότι οι όποιες εκκρεμότητες σε μελέτες θα περατωθούν άμεσα και πανηγύριζαν στους τηλεοπτικούς φακούς 1.5 χρόνο μετά δεν συνέβη απολύτως τίποτα. Και ποιος θα φαντάζονταν πως σήμερα αντί να τον εγκαλούν διεκδικώντας τα συμφέροντα της Μεσσηνίας θα μετατρέπονταν σε μειοδότες των συμφερόντων της περιοχής. Και όλα αυτά στο πλαίσιο επίδειξης νομιμοφροσύνης για να διατηρήσουν τις έδρες τους, εις βάρος της Μεσσηνίας.

Μαζί με αυτό και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Μεθώνη παραπέμπεται στις καλένδες την κρίσιμη στιγμή που η Μεσσηνία προσπαθεί να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα της αύξησης των τουριστικών της ροών αλλά και να φέρει “πιο κοντά” τους πολίτες των περιοχών αυτών βελτιώνοντας την καθημερινότητα τους. Αντί να εξεταστεί το μοντέλο της σύμβασης παραχώρησης ως πιθανή λύση για την περιοχή ο Υπουργός γνωστός για τις αναχρονιστικές και μη αποτελεσματικές του αντιλήψεις προτιμά να το αφήσει στα χαρτιά ή ίσως να υιοθετήσει την συνταγή Πάτρα – Πύργος με κατατμήσεις και να μην ολοκληρωθεί το έργο ούτε το 2030.     

Η Κυβέρνηση Καμμένου – Τσίπρα είναι φανερό πλέον πως έχει εκτός χάρτη την Μεσσηνία. Αφού είναι πολιτική της επιλογή να αφήσει εκτός τόσο κρίσιμα για την περιοχή έργα. Οι αποσπασματικές της προσεγγίσεις σε κάθε τομέα υποδηλώνουν την έλλειψη ευρύτερου σχεδίου για την χώρα. Προχωρώντας με το “βλέποντας και κάνοντας” δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τα κρίσιμα προβλήματα απλά μένεις στάσιμος αρχικά και υποχωρείς στην συνέχεια. Οι πολίτες δεν έχουν πια αυταπάτες ούτε πείθονται από την προπαγάνδα που μοιράζει αφειδώς σανό. Καλούμε σε αφύπνιση και εγρήγορση όλους τους πολίτες καθώς δεν πρέπει να χαθούν άλλες ευκαιρίες.

 

ΥΓ. Στο πρώτο τμήμα του Περιμετρικού Δακτύλιου της Καλαμάτας μέχρι και την Αρτέμιδος έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες από την κατασκευάστρια εταιρία και θα μπορούσε ήδη εφόσον παραδίδονταν στην κυκλοφορία να συμβάλλει στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών της Καλαμάτας αλλά στην Κυβέρνηση φαίνεται δεν τα βρίσκουν μάλλον στο ποιος θα κόψει την κορδέλα. Και εκεί τα τοπικά στελέχη ποιούν την νήσσαν και απλά ετοιμάζουν φουλάρια και κουστούμια για το κάδρο».

139 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply