Σε ετοιμότητα για την αντιμετώπιση τυχόν επικίνδυνων καιρικών φαινομένων!

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ Σ.Τ.Ο.

 

 ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ βρίσκεται ο χειμώνας με τον δήμο Καλαμάτας, ύστερα και από τη φονική κακοκαιρία της 7ης Σεπτεμβρίου, η οποία άφησε πίσω της νεκρούς, πληγέντες και τεράστιες καταστροφές, τα χρήματα για τις αποζημιώσεις των οποίων δεν έχουν ακόμη φτάσει στο σύνολό τους, να προετοιμάζεται σε επίπεδο κυρίως συντονισμού. 

Έτσι, χθες στο νέο δημαρχείο, συνεδρίασε το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας, με το σχεδιασμό και τις δράσεις της Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από τυχόν πλημύρες, χιονοπτώσεις και παγετό, να βρίσκονται στο επίκεντρο.

Ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας, ενημερώνοντας τους αντιδημάρχους, τους συμβούλους, τα στελέχη των αρμοδίων υπηρεσιών και τους εθελοντές που παρευρέθησαν, αναφέρθηκε στις ενέργειες και στα έργα που έχουν γίνει για την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών της 7ης Σεπτεμβρίου. Όπως είπε ο κ. Νίκας, σκοπός είναι οι παρεμβάσεις να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα Χριστούγεννα, ενώ ενημέρωσε για όλα όσα έχουν ήδη, αλλά και γι’ αυτά που θα γίνουν άμεσα, σ’ αυτήν την κατεύθυνση. «Ο Δήμος, έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει μεσαίου μεγέθους καταστάσεις», ανέφερε ο δήμαρχος, υπενθυμίζοντας το… πρωτοφανές της θεομηνίας. «Για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πλημμύρας, ο Δήμος, συνέστησε 12 εργολαβίες, ενώ οι παρεμβάσεις – μεταξύ άλλων – αφορούν σε επισκευές σε 10 γεφύρια», επεσήμανε ο κ. Νίκας ο οποίος τόνισε ότι Δήμος Καλαμάτας περιμένει κρατική υποστήριξη, διότι τα περισσότερα χρήματα μέχρι τώρα για την αποκατάσταση προέρχονται από δημοτικούς πόρους.
Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος ανέφερε πως τον γενικό συντονισμό στο θέμα των πιθανών πλημμυρών έχει η Πυροσβεστική Υπηρεσία, με τον Δήμο να είναι υπεύθυνος για τις υποδομές και την ενημέρωση των πολιτών. Για δε το ενδεχόμενο παγετού ή έντονων χιονοπτώσεων, ο αντιδήμαρχος ανέφερε πως υπάρχει από πέρυσι αλάτι και πως τα οχήματα είναι σε ετοιμότητα.

Σε περίπτωση ανάγκης, κέντρο συντονισμού θα είναι το παλιό δημαρχείο, ενώ είναι επικαιροποιημένος ο πίνακας με τους χειριστές μηχανημάτων του Δήμου και της ΔΕΥΑΚ, καθώς και άλλους δημοτικούς υπαλλήλους, με τα τηλέφωνά τους, για άμεση επέμβαση. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, τοποθετήθηκαν όλοι όσοι παρέστησαν και προτάθηκαν δράσεις για την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης των φυσικών καταστροφών, οι οποίες κατεγράφησαν και θα εξεταστούν με βάση τα δεδομένα παρέμβασης που υπάρχουν.

Γ. Αναγνωστοπούλου

56 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply