Το μεγάλο ανοιχτό Μεσσηνιακό Σούπερ Μάρκετ και οι ελλείψεις στην Κεντρική Αγορά Καλαμάτας!

 

Θα χρειαστεί να γίνουν πολλά για να δημιουργηθεί συνείδηση στους Καλαματιανούς και Μεσσήνιους καταναλωτές, ώστε η Κεντρική Αγορά Καλαμάτας να γίνει ένα σύγχρονο ανοιχτό σούπερ μάρκετ με δεσπόζουσα θέση των τοπικών προϊόντων. Την εβδομάδα που πέρασε παρουσιάσαμε εκτενώς τις θέσεις του προέδρου Γιάννη Αδαμοπούλου, που πραγματικά πασχίζει να εκσυγχρονίσει και να τονώσει την αγορά.  Με ανακαινίσεις, αναδιαμορφώσεις χώρων και άλλων μέτρων για την πιο εύρυθμη λειτουργία της Αγοράς.  Ωστόσο υπάρχουν και πολλές ελλείψεις ορατές με την πρώτη ματιά!  Όπως για παράδειγμα τα δάπεδα.  Οπου υπάρχουν πλακάκια είναι καθαρά, με τα βιομηχανικά όμως δάπεδα η κατάσταση μπερδεύεται!  Υπάρχουν και σημεία ακόμη που δείχνουν την εγκατάλειψη.  Όπως ο περιστερώνας στην οροφή του χώρου των βιολογικών προϊόντων ή η οροφή με τα σίδερα… ξερασμένα και εμφανή! Υπάρχει και το ζήτημα της καθαριότητας κατά την ώρα λειτουργίας!  Όπερ έδει δείξαι λέγανε παλιά και αυτό το διαπιστώνεις και με την πρώτη ματιά!  Υπάρχει βέβαια κι ένα ζήτημα προσβασιμότητας για τους καταναλωτές που δεν διαθέτουν Ι.Χ. Ισως ένα μικρό λεωφορείο θα μπορούσε με πολύ φθηνό εισιτήριο να μεταφέρει κόσμο στην αγορά, τουλάχιστον Τετάρτη και Σάββατο, αν και κατά τη γνώμη μου για να δημιουργηθεί συνείδηση στον καταναλωτή θα έπρεπε αυτή η δυνατότητα να υπάρχει καθημερινά, με ευθύνη της ΚΑΚ (ενδεχομένως και τη συμμετοχή των επαγγελματιών και του Δήμου). 

Μετά υπάρχει το ζήτημα της προβολής, με επαγγελματικό τρόπο, των πλεονεκτημάτων της Αγοράς και των ευκαιριών, ώστε οι  καταναλωτές να γνωρίζουν ότι πέρα από τη στήριξη των τοπικών παραγωγών, επαγγελματιών και προϊόντων, έχουν και οι ίδιοι όφελος!  Στις δύσκολες μέρες που περνάνε όλοι οι καταναλωτές ψάχνουν τα πάντα και σ’ αυτό οι μεγάλες αλυσίδες διαθέτουν το υπερόπλο της διαφήμισης στην τηλεόραση, τον Τύπο, τα social media και τα φυλλάδια, με τα οποία κυριολεκτικά βομβαρδίζουν τις πόρτες πολυκατοικιών και τα αυτοκίνητα στις κομβικές διασταυρώσεις, κάνοντας «πλύση εγκεφάλου» στους καταναλωτές και ρυπαίνοντας, ανεξέλεγκτα και αζημίως για τους ίδιους, την πόλη! 

Υπάρχουν και πολλά ακόμη αλλά ας περιοριστούμε σ’ αυτά γιατί αν περάσουμε στη σφαίρα των «συμφερόντων», του ανταγωνισμού και της υγιούς λειτουργίας των αγορών θα… μπλέξουμε! 

Αλλά ας αρχίσουμε από τα «μικρά» που μπορεί να επιφέρουν μεγάλες αλλαγές και να προσφέρουν πολλές ευκαιρίες στους Μεσσήνιους και όχι μόνο καταναλωτές…

Οι ωφέλειες θα είναι πολλαπλές για τους παραγωγούς, τους τυποποιητές, τους επαγγελματίες!  Εν τέλει για όλη την πόλη και την τοπική οικονομία.  Μπορεί η διοίκηση της ΚΑΚ, αν απαλλαγεί εντελώς από κινήσεις ψηφοθηρικής διάστασης και εξυπηρέτησης της πολιτικομματικής πελατείας, να προσφέρει τα μέγιστα, αρκεί να δουλέψει με επαγγελματικά κριτήρια και στόχο τη στήριξη της τοπικής, πρωτίστως, της αγροτικής οικονομίας! 

Παρ’ ότι δεν τρέφουμε ψευδαισθήσεις, έχουμε την πεποίθηση ότι, αν αξιοποιηθεί και ενισχυθεί η διαφαινόμενη αυτοδιοικητική πολιτική βούληση να αλλάξει η εικόνα της Αγοράς, μπορεί να υπάρξουν θεαματικά αποτελέσματα. 

Συνέπεια, συνεργασία, επαγγελματισμός και συνεχής διάλογος όλων των εμπλεκομένων απαιτείται και τότε θα μπορούμε επαξίως να μιλάμε για Μεγάλο Ανοιχτό Σούπερ Μάρκετ στην υπηρεσία των Μεσσήνιων καταναλωτών, παραγωγών, επιχειρήσεων και επαγγελματιών! Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για τη διοίκηση της Αγοράς και της Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας. 

ΘΑΝ. ΤΣΑΜΟΥΛΗΣ

 

73 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply