Οι Ευρωπαίοι στρέφονται σε on – line κατανάλωση μουσικού – τηλεοπτικού περιεχομένου

 

Ευθέως συνδεδεμένος με το Διαδίκτυο είναι, πλέον, ο τρόπος με τον οποίο οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ακούν μουσική, παρακολουθούν ταινίες και διαβάζουν τις ειδήσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα του τελευταίου Ευρωβαρόμετρου, η κατανάλωση μουσικού και τηλεοπτικού περιεχομένου, όπως και η ενημέρωση, έχουν εισέλθει για τα καλά σε ψηφιακά μονοπάτια.
Όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα, η πλειοψηφία των Ευρωπαίων πολιτών, ηλικίας 15 έως 45, χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, προκειμένου να διαβάσει τα πιο πρόσφατα νέα (72%). Επιπλέον, η πλειοψηφία ακούει μουσική online τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα (63%), ενώ με την ίδια τουλάχιστον συχνότητα αναζητά στον παγκόσμιο ιστό φωτογραφίες (54%) και παρακολουθεί ταινίες ή σειρές (53%).
Τα websites με μουσικά video και οι σελίδες music-sharing είναι για τους Ευρωπαίους ο πιο δημοφιλής τρόπος να ακούν μουσική, με το 31% όλων των ερωτηθέντων να τα χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο. Δεύτερες σε δημοτικότητα υπηρεσίες για τη μουσική μεταξύ των Ευρωπαίων, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, είναι οι επαγγελματικές υπηρεσίες music streaming (δωρεάν ή με πληρωμή), όπως δηλώνει το 22% των ερωτηθέντων. Ακολουθούν οι online ραδιοφωνικοί σταθμοί (16%) και έπονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (14%). Μάλιστα, οι ηλικίες μεταξύ 15 και 24 ετών ακούν μουσική online πιο συχνά σε σχέση με τα άτομα ηλικίας 25 έως 45 ετών (78% και 50% αντίστοιχα).
Τα websites με μουσικά video και οι σελίδες music-sharing εμφανίζουν τα πιο υψηλά ποσοστά χρήσης στην Κύπρο (57%) και την Ουγγαρία (50%). Οι δε επαγγελματικές υπηρεσίες music streaming είναι πιο δημοφιλείς στη Σουηδία (46%), τη Φινλανδία (43%) και τη Δανία (37%).
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η πλειοψηφία – 71% – προτιμά τις δωρεάν υπηρεσίες, με την ελεύθερη πρόσβαση να συνιστά σημαντικό κριτήριο για την επιλογή ενός online τρόπου παρακολούθησης μουσικής. Το 53% αναφέρει ως σημαντικό κριτήριο την καλή ποιότητα του ήχου ή του video, με το 40% να κατονομάζει ως κριτήριο, ότι δεν χρειάστηκε να κάνει εγγραφή στο website.

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Αντίστοιχη είναι η τάση μεταξύ των Ευρωπαίων και όσον αφορά την παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου με το online κανάλι να απολαμβάνει της ψήφου εμπιστοσύνης της πλειοψηφίας.
Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, οι νέοι ηλικίας 15 έως 24 ετών είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν σειρές και ταινίες μέσω Διαδικτύου σε σχέση με τις ηλικίες 25-35 ετών (67% και 42% αντίστοιχα).
Προκειμένου να δουν τηλεοπτικές σειρές και ταινίες online, οι Ευρωπαίοι επιλέγουν, κατά κύριο λόγο, τα επαγγελματικά streaming websites, δωρεάν ή με πληρωμή (25%). Ακολουθούν στις προτιμήσεις τους, τα websites video sharing (22%).

ΤΟ ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Η έρευνα του Ευρωβαρόμετρου πραγματοποιήθηκε το διάστημα από 10 έως 21 Μαρτίου 2016 και στηρίχθηκε στις απαντήσεις 13.500 χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 15 έως 45 ετών στα 28 κράτη – μέλη.
Τα ευρήματα του νέου Ευρωβαρόμετρου αποτυπώνουν τις συνήθειες των πολιτών της Ευρώπης σε σχέση με το Διαδίκτυο

44 Συνολικές προβολές, 2 Σήμερα

Leave a Reply