ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απάντηση Νικολάκου σε Γόντικα για τα κονδύλια προβολής της “Μυθικής Πελοποννήσου”

0

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του περιφερειακού σύμβουλου Νίκου Γόντικα ( δημοσιεύτηκαν και στο foninews.gr  σχετικά με τς δράσεις εξωστρέφειας της Περιφέρειας Πελοποννήσου η θεματική αντιπεριφερειάρχης κα. Ντίνα Νικολάκου δήλωσε τα εξής:
“To Περιφερειακό Συμβούλιο της 19η Νοεμβρίου 2016 ενέκρινε το σχεδιασμό, που αφορά τις Δράσεις Τουριστικής Προβολής & Προβολής – Προώθησης Αγροτικών Προϊόντων της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το έτος 2017. Ο σχεδιασμός έγινε σύμφωνα με την εισήγηση της Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης, Απασχόλησης, Εμπορίου και Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Θα έπρεπε να γνωρίζει ο κ. Γόντικας τη μεγάλη προσπάθεια που έχει συντελεστεί στον τομέα της εξωστρέφειας τόνισε η κα. Νικολάκου, ενώ χαρακτήρισε απαράδεκτη την διαστρέβλωση της πραγματικότητας για να δημιουργήσει εντυπώσεις και να εξυπηρετήσει τις δικές του ακραίες εμμονικές πολιτικές θέσεις. Οι δράσεις εξωστρέφειας αφορούν τον πυρήνα της ανάπτυξης της Πελοποννήσου που είναι η ενίσχυση των μικρών και μεσαίων, τουριστικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων του τόπου μας. Οι μεγαλοεπιχειρηματίες που αναφέρει ο κ. Γόντικας διαθέτουν τους απαιτούμενους πόρους για την δική τους προβολή.
Τα αποτελέσματα είναι πλέον ορατά και μετρήσιμα, αρκεί να δει τα στοιχεία ο κ. Γόντικας στις αφίξεις του Διεθνούς Αερολιμένα Καλαμάτας και την πρωτοφανή αύξηση 253% από το 2009 και την 100% αύξηση της επισκεψιμότητας στους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της Πελοποννήσου από το 2010. Αποκρύπτει ο κ. Γόντικας ότι για πρώτη φορά η Πελοπόννησος συγκαταλέγεται στην ετήσια λίστα προτάσεων των προορισμών του ABTA, της Dailymail, της Telegraph, του Independent στο μεγαλύτερο παγκόσμιο τουριστικό οδηγό Lonely Planet. Τίποτα δεν είναι τυχαίο, όλα αυτά οφείλονται σε συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις της Περιφέρειας βασισμένες σε συνέργειες και συνεργασίες.

Ο τουρισμός είναι εθνικό ζήτημα

«Η εξωστρέφεια αποτελεί κεντρική πολιτική μας επιλογή. Σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους και καλύτερους «συμμάχους» διεθνώς όπως η Aegean Airlines, η British Airways, ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Μεγάλης Βρετανίας (Abta) και η Easy Jet, καταφέραμε να εντάξουμε την Πελοπόννησο στον πυρήνα της τουριστικής αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί η συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ε.Ο.Τ.
Η κα. Νικολάκου επεσήμανε πως η Περιφερειακή Αρχή δεν πτοείται από την στοχοποίηση που επιχειρεί ο κ. Γόντικας, και δεν προτίθεται να τον ακολουθήσει στον εύκολο αλλά επικίνδυνο λαϊκισμό. Απεναντίας το 2017 θα συνεχίσει ακόμα πιο εντατικά τη συνέργεια και τη συνεργασία με τους παραγωγικούς φορείς και τις υγιείς μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της Πελοποννήσου, που θέλουν να κάνουν το μεγάλο βήμα της εξωστρέφειας. Επεσήμανε επίσης ότι υπάρχουν δυο σημεία στη τοποθέτηση του κ. Γόντικα τα οποία αποδεικνύουν τη σκόπιμη προσπάθεια που κάνει για δημιουργία εντυπώσεων. Αρχικά η αναφορά του σε ποσά που δήθεν ξοδεύτηκαν αφορούν μια εξαετία και εμπεριέχουν το σύνολο των συνδυασμένων δράσεων και για τον τουρισμό και για τα προϊόντα. Τα όσα αναφέρει για τη δυνατότητα τα ποσά αυτά να δοθούν σε άλλες δράσεις είναι ένα μεγάλο ψέμα αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι σχεδόν το σύνολο των δαπανών για αντίστοιχες δράσεις καλύπτονται από το ΕΣΠΑ, και αφορούν συγκεκριμένους κωδικούς και επιλέξιμες δαπάνες.
Η κα Νικολάκου αναφέρθηκε ακόμα στα διεθνή forum που θα συμμετάσχει η Περιφέρεια Πελοποννήσου και το 2017 όπου δεκάδες επιχειρήσεις από όλη την Πελοπόννησο θα συμμετέχουν στις αποστολές της Περιφέρειας, διαθέτοντας την ευκαιρία να συνάψουν σημαντικές επιχειρηματικές συμφωνίες και να γνωρίζουν από κοντά τον ανταγωνισμό, τη διενέργεια εκδηλώσεων παρουσιάσεων (roadshows), τη διοργάνωση συνεδρίων και σεμιναρίων για την εκπαίδευση των επιχειρήσεων, τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για την προβολή του προορισμού σε δημοσιογράφους και blogger του εξωτερικού κα. “

 

155 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply