ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ηχηρή η φωνή απόγνωσης του ΚΤΕΛ για την προβληματική πρόσβαση στο σταθμό Καλαμάτας ελέω… περιμετρικού!

0

eisodos-kalamatas

ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που η σύσκεψη των στελεχών του Δήμου Καλαμάτας με τους εκπροσώπους του Μορέα, 8 μήνες μετά τη φονική πλημμύρα της 7ης Σεπτεμβρίου παίρνει τη μια αναβολή μετά την άλλη, όσον αφορά στο ζήτημα των πιθανών ευθυνών και των έργων διασφάλισης της πόλης από ενδεχόμενες πλημμύρες στο μέλλον, ένα ακόμη θέμα που αφορά στον αυτοκινητόδρομο, έρχεται στην επιφάνεια. Πρόκειται για την προβληματική πρόσβαση στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, κάτι που αφορά σε οδηγούς, επιβάτες και επισκέπτες, καθώς παρά τις όποιες δεσμεύσεις και όσα συμβαίνουν σε όλα τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ της χώρας, σε αυτό στην Καλαμάτα, για να εισέλθει ή να εξέλθει κανείς με το όχημά του ή με ταξί πρέπει να διανύσει 600 μέτρα, ανεβαίνοντας στον κόμβο, στο τέλος της Κεντρικής Αγοράς και κάνοντας εκεί αναστροφή!

Αυτό φυσικά, ταλαιπωρεί πάνω απ’ όλους τους οδηγούς των λεωφορείων, ενώ ταυτόχρονα, κοστίζει αρκετά χρήματα στο Ταμείο!

ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ, ΑΛΛΑ ΕΠΡΑΞΑΝ…

kosmas-ktel«Μας είχαν υποσχεθεί πολλά πριν γίνει ο δρόμος», δήλωσε μιλώντας στη «Φ» ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας Σαράντος Κοσμάς, ο οποίος στάθηκε σε μερικές από αυτές τις… ανεκπλήρωτες υποσχέσεις! «Στην είσοδο, θα μας άφηναν ένα μεγάλο παρκινγκ, περίπου στα 80 μέτρα, το οποίο δεν έγινε ποτέ! Επίσης, στένεψαν το δρόμο από και προς την είσοδο του ΚΤΕΛ, ενώ με τα διαζώματα, δεν μπορούν να μπουν τα λεωφορεία», δήλωσε ο κ. Κοσμάς και συνέχισε. «Όταν ξεκίνησε το έργο, μας είχαν υποσχεθεί πως θα αφήσουν είσοδο και τελικά μας… στέλνουν από τη Σπάρτης, όπου κάθε Τετάρτη και Σάββατο, επικρατεί πραγματικό  κομφούζιο λόγω της λειτουργίας της αγοράς». Ο Σαράντος Κοσμάς, τόνισε πως το Ταμείο έκανε κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια, καθώς απευθύνθηκε παντού! «Στείλαμε έγγραφα στο υπουργείο, το Δήμο και ειδικά στη διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, καθώς και Τροχαία, χωρίς δυστυχώς να γίνει κάτι παρά τις δεσμεύσεις», ανέφερε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ που επεσήμανε τις πραγματικές δυσκολίες που ανακύπτουν! «Οι πεζοί δεν έχουν τη δυνατότητα να περάσουν απέναντι από την αγορά και διαμαρτύρονται, ενώ το κόστος είναι πολύ υψηλό και κανείς δεν το υπολογίζει! Κάθε μέρα, εκτελούνται 300 με 350 δρομολόγια! Σκεφτείτε το κόστος του να πηγαίνουν πάνω – κάτω 600 μέτρα, όπως και τα αυτοκίνητα», τόνισε με νόημα ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, ο οποίος επεσήμανε πως πρέπει να γίνουν τα αυτονόητα!

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

«Σε όλα τα ΚΤΕΛ της Ελλάδος, για παράδειγμα στην Τρίπολη, όπου είναι εθνικός δρόμους, είναι η κεντρική είσοδος της Τρίπολης, έχουμε δύο φανάρια ανά 50 μέτρα. Το ίδιο και στην Άρτα, στον Πύργο, παντού υπάρχουν φανάρια, πλην της Αθήνας που με την αερογέφυρα. Το λεωφορείο, μπαίνει απευθείας στην είσοδο του ΚΤΕΛ στον Κηφισό», δήλωσε ο κ. Κοσμάς που ζήτησε να πράξουν οι εμπλεκόμενοι φορείς αυτό που οφείλουν.

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

ktel-2

1,013 Συνολικές προβολές, 3 Σήμερα

Leave a Reply