ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ανοιχτή επιστολή: Ελλειψη ενημέρωσης στο Νοσοκομείο για τους ασθενείς…

0

“Κύριε διευθυντά,

Το Νοσοκομείο Καλαμάτας λειτουργεί;

Πριν μερικά χρόνια γράφαμε για τους τραυματιοφορείς, όπου στην αλλαγή βάρδιας το μεσημέρι το Νοσοκομείο υπολειτουργούσε. Το ίδιο συνέβη πριν ενάμιση χρόνο, την ίδια ώρα. Χειρουργός από τους εργαζόμενους πολλά χρόνια στο Νοσοκομείο, μετέφερε μόνος του χειρουργημένο ασθενή με το φορείο στο κρεββάτι του, και μπράβο του.

Πριν ένα μήνα έφυγε ασθενής με φορείο και εξετάσεις (υπερηχογράφημα και ακτινογραφία) από τα Επείγοντα και επειδή απουσίαζε για λίγο ο ακτινοδιαγνώστης. Ο ασθενής πήγε στη μονάδα Βραχείας Νοσηλείας δίχως τις εξετάσεις του. Υπήρχε θέμα βάρδιας πάλι; Εάν κατέληγε ο ασθενής στη (Μ.Β.Ν.) θα πήγαινε «αδιάγνωστος;»

Επισκεφθήκαμε πρόσφατα το Νοσοκομείο, για γνωστό μας ασθενή. Στην είσοδο μας είπαν ότι βρίσκεται στο Τμήμα Βραχείας Νοσηλείας. Εκεί μας ανέφεραν ότι έγινε εισαγωγή σε κλινική στις 03.00 τη νύχτα.

Θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση στην είσοδο για το πού βρίσκεται ο ασθενής;

Αναζητήσαμε τον ασθενή στην Κλινική. Η απάντηση ήταν ότι υπήρχε ασθενής συνεπώνυμος που νοσηλευτόταν επί μία εβδομάδα, ενώ ο δικός μας εισήχθη την νύχτα.

Μας ρώτησαν τι είχε ο ασθενής και, ω! δυστυχία, απαντήσαμε ότι είχαμε πληροφορίες για ελαφρό εγκεφαλικό.

Εδώ αρχίζει το…μεγαλείο του Νοσοκομείου (!).

Όταν η κυρία νοσηλεύτρια μας είπε: «Δεν γνωρίζετε εάν έχει εγκεφαλικό και τον ζητάτε εδώ;» Θα έπρεπε να γνωρίζουμε; ήταν η απάντησή μας. Αν γνωρίζαμε ίσως και να μην ερχόμασταν. Υπάρχει και άλλη κλινική που μπορεί να εισήχθη;

Μία άλλη νοσηλεύτρια μας λέει: «Να ρωτήσετε σε όλες τις Κλινικές».

Ναι! απαντάμε. Θα φωνάξουμε με το χωνί. Θα μας ακούσει. Και στην άλλη Κλινική είχαν άγνοια. Αν είχαμε ξεχάσει τη… μαγκούρα μας; Πώς θα γυρνούσαμε όλες τις Κλινικές; Καλύτερα, γιατί τη στιγμή εκείνη, μπορεί και να την χρησιμοποιούσαμε διαφορετικά (…).

Αν δεν είχαμε κινητό τηλέφωνο, δεν γνωρίζαμε τον αριθμό, δεν απαντούσε, πώς θα μαθαίναμε ότι ο ασθενής πήρε κανονικό εξιτήριο στις 3 το μεσημέρι και βρισκόταν στο χωριό;

Τι λέτε; Θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί το Γραφείο ενημέρωσης στην είσοδο, και να δίνει σωστές απαντήσεις;

Ο ασθενής έλαβε εξιτήριο στις 3 το μεσημέρι, εμείς τον αναζητούμε στις 8.30 το βράδυ.

Θα πείτε, νύχτα, πολύ δουλειά κλπ. Τίποτε δεν δικαιολογεί αυτό το «μπάχαλο» του Νοσοκομείου.

Γιατί, νύχτες με πληθώρα εισαγωγών μικρών ασθενών. Ήσουν υποχρεωμένος εκτός της κλινικής εξέτασης του αρρώστου, της αγωγής του, της μετάβασής σου στα Εξωτερικά Ιατρεία, για ένα δίωρο μεταξύ 2.00 και 6.00 το πρωί, και πολλές άλλες δουλειές. Να έχεις πάρει και γράψει, το πρωί έτοιμα, όλα τα ιστορικά εισαγωγών των μικρών ασθενών. Πανεπιστημιακή Κλινική «Νοσοκομείου Παίδων η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ» Αθηνών. Δεν αρκούν οι επισημάνσεις, χρειάζονται και προτάσεις. Κάθε 15 ημέρες εκπαιδευτική ενημέρωση για θέματα συμπεριφοράς προς το κοινό, οργάνωσης κλπ., αμισθί, σαν συμπλήρωμα ελλιπούς εκπαίδευσης.

Γιάννης Γ. Δημητρακόπουλος

 Υ.Γ.: Αν συναντήσετε ασθενή με ορό στο δρόμο, πηγαίνετέ τον στο Νοσοκομείο, να τον καταγράψουν. Θα διέφυγε, λόγω φόρτου εργασίας(…)

139 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply