ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μια γέφυρα κόστους 10 εκατ. ευρώ έχει μέχρι τώρα πληρωθεί με 80 και συνεχίζουμε!!!

0

Απίστευτο και όμως ελληνικό!!! Μια γέφυρα κόστους κατασκευής 10 εκατ. ευρώ, ο εργολάβος την πληρώθηκε πάνω από 80 εκατ. ευρώ με αποφάσεις δικαστηρίων! Και το χειρότερο: Η δίδυμη γέφυρα στην Παράκαμψη της Πάτρας… καταρρέει και το δημόσιο τρέχει.

Σύμφωνα με το newmoney.gr: «Πρόκειται για δύο γέφυρες ανατολικά της Παράκαμψης των Πατρών, μήκους 167 μέτρα και 169 μέτρα αντίστοιχα για κάθε κλάδο κυκλοφορίας, οι οποίες χρήζουν άμεσης επέμβασης για την αποκατάσταση της στατικής λειτουργίας τους.

Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση επιθεώρησης του έργου που εκπονήθηκε από το μελετητικό γραφείο «ΔΟΜΗ», διαπιστώνονται “σοβαρές βλάβες των εγκάρσιων προεντεταμένων διαφραγμάτων της ανωδομής της γέφυρας και συγκεκριμένα θραύση σκυροδέματος, ρωγμές μεγάλου ανοίγματος, αποδιοργανωμένα και αποχωρισμένα τεμάχη σκυροδέματος, ράβδοι οπλισμού που έχουν αστοχήσει σε εφελκυσμό, αποκάλυψη μερικών από τους σωλήνες των εγκάρσιων τενόντων προέντασης, αναγκαιότητα εγκατάστασης κατάλληλου συστήματος συλλογής όμβριων υδάτων κ.α”».

Όπως έγραψε το protothema.gr: «H δίδυμη γέφυρα στην Παράκαμψη των Πατρών που κόστισε 10 εκατ. ευρώ στις αρχές του 2000 και με δικαστικές αποφάσεις έχει επιβαρύνει το δημόσιο με πάνω από 80 εκατ. ευρώ (!) χωρίς να έχει κλείσει ακόμη ο λογαριασμός, φιγουράρει στα έργα που το ελληνικό δημόσιο θα χρειαστεί να συνεχίσει να πληρώνει για να διορθώσει κακοτεχνίες και βλάβες που εγκυμονούν σοβαρά προβλήματα ασφάλειας. Πριν λίγες μέρες, το υπουργείο Υποδομών πήρε την απόφαση να αναθέσει στην Ολυμπία Οδό που έχει αναλάβει την σύμβαση παραχώρησης της Κορίνθου-Πατρών, την επισκευή της γέφυρας, πάνω από τον ποταμό Χάραδρο στην Παράκαμψη των Πατρών λόγω σοβαρών βλαβών και προβλημάτων στατικής επάρκειας».

ΠΑΝΩΠΡΟΙΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ

Είναι φανερό ότι όχι μόνο θα πληρώσουμε το κόστος της επισκευής του έργου, για το οποίο ο λογαριασμός θα βγει το επόμενο διάστημα αφού εκπονηθεί η μελέτη, αλλά και ότι το δημόσιο σχεδόν είκοσι χρόνια μετά συνεχίζει να αντιμετωπίζει τους δαίμονες της χρεοκοπημένης ΑΤΕΝΕ που έχουν φουσκώσει το κόστος με την «φάμπρικα» των προσωρινών επιμετρήσεων και των αυτοδίκαιων εγκρίσεων.

  • ΑΥΡΙΟ: Μαύρη σελίδα στα ελληνικά δημόσια έργα το Παραδείσια-Τσακώνα, που είναι το ακριβότερο έργο στον πλανήτη και 15 χρόνια μετά την κατάρρευση «ψάχνουμε» για τους υπεύθυνους!!!

405 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply