ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξημένη η τουριστική κίνηση στην Καλαμάτα, μειωμένα τα έσοδα καθώς Έλληνες και ξένοι δεν καταναλώνουν 

0

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ – ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Κάτι περισσότερο από ικανοποιητικά, εξελίσσεται το φετινό καλοκαίρι στη Μεσσηνία, η οποία αποτελεί πλέον… προορισμό για ξένους και όχι μόνο επισκέπτες, με την Καλαμάτα να κερδίζει το δικό της μερίδιο και να προσελκύει παραδοσιακά, τους Έλληνες τουρίστες.

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Η κρίση, μπορεί να παραμένει, ανεξάρτητα από την… έξοδο στις αγορές, όμως όσοι έχουν ακόμη τη δυνατότητα, έστω και λιγότερες ημέρες, έρχονται στο νομό για να απολαύσουν στιγμές ξεγνοιασιάς, χωρίς ωστόσο πια να καταναλώνουν ιδιαίτερα, γεγονός που… αντιστρέφει την εικόνα που έχει κανείς, βλέποντας τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία ή ακόμη και τις αφίξεις στο πολιτικό αεροδρόμιο της Καλαμάτας, που έτσι κι αλλιώς εξυπηρετεί ολόκληρο το νομό και όχι μόνο!

georgara«Το καλοκαίρι έχει κινηθεί σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς είναι λίγο καλύτερα από πέρυσι, ενώ αυτές τις ημέρες αναμένεται η κορύφωση, καθώς μπαίνοντας ο Άγουστος, θα αγγίξουμε πληρότητες 100% με τους πελάτες μας, στην πλειονότητά τους να είναι Έλληνες, αλλά και κάποιους από το εξωτερικό», δήλωσε μιλώντας στη «Φ» η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ξενοδοχείου Elite City Resort Γεωργία Γεωργαρά, η οποία ως προς τις καταναλώσεις που αποτελούν μεγάλο ζητούμενο, παραδέχθηκε πως κυρίως πρόκειται για οικογενειακά πακέτα και πως αυτές δεν είναι όπως τα προηγούμενα χρόνια. «Οι περισσότεροι περιορίζονται στο πακέτο… και οι καταναλώσεις είναι λίγες, όμως από τις ερχόμενες ημέρες και κυρίως προς το τέλος Αυγούστου και που οι τιμές χαμηλώνουν υπάρχουν κρατήσεις και ευελπιστούμε», ανέφερε η κα Γεωργαρά η οποία στάθηκε και στην παροχή υπηρεσιών, η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική για την προσέλκυση τουριστών και την… καλή διαφήμιση της πόλης. Οι περισσότερες μονάδες, όπως και το Elite πρωτοπορούν, άλλωστε σημαντική, στην κατεύθυνση αυτή, είναι και η πρόσφατη πανελλαδική διάκριση του εστιατορίου του εν λόγω ξενοδοχείου. «Πράγματι, βραβευτήκαμε με το «Green key» για το εστιατόριο «Yiamas», το οποίο αναδείχθηκε ανάμεσα στα 100 καλύτερα ελληνικά  εστιατόρια, ένα εστιατόριο που μας ετοιμάζει εκπλήξεις προς το τέλος καλοκαιριού! Φροντίζουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και να πρωτοπορούμε, έτσι λοιπόν στο πλαίσιο των επιπλέον υπηρεσιών, αποφασίσαμε να επενδύσουμε και στην υπόθεση «ποδήλατο». Τα ποδήλατα λειτουργούν με το καινοτόμο σύστημα της χρονομίσθωσης κι αυτό επειδή η πόλη ενδείκνυται και για αθλητισμό και όχι μόνο τουρισμό», δήλωσε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του γνωστού ξενοδοχείου, τονίζοντας πως η πόλη στοχεύει σε κάθε μορφή τουρισμού, καθώς αποτελεί προορισμό, όχι μόνο για το καλοκαίρι. «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι παρατείνεται χρονικά η τουριστική περίοδος και ο συνεδριακός τουρισμός το φθινόπωρο με  επιστημονικά  και επιχειρηματικά meetings», ανέφερε η κα Γεωργαρά, δίνοντας έμφαση στο συνεδριακό τουρισμό, που είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται και βοηθά, ιδιαίτερα στην τουριστική ανάπτυξη.

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ…

andrianopoylosΣτην ίδια κατεύθυνση και οι δηλώσεις στη «Φ» του διευθυντή του ξενοδοχείου «Elektra Hotel an Spa» και εμπνευστή του θεσμού του «Σχολείου Τουρισμού» Κώστα Ανδριανόπουλου, ο οποίος έκανε λόγο για τουριστική κίνηση δύο ταχυτήτων! «Οι διανυκτερεύσεις τόσο για τον Ιούνιο, όσο και για τον Ιούλιο, κινήθηκαν πολύ ικανοποιητικά στο ξενοδοχείο μας», ανέφερε ο κ. Ανδριανόπουλος και συνέχισε. «Εκτιμώ πως η συνολική εικόνα, είναι ίδια για ολόκληρη την πόλη της Καλαμάτας και βέβαια χαρακτηρίζεται από δύο βασικούς παράγοντες! Αφενός τη σημαντικότατη υποχώρηση της ελληνικής αγοράς, με την παράλληλη βέβαια ενίσχυση της ξένης αγοράς και κυρίως την Αγγλική, Γερμανική, Ιταλική, Αυστριακή, την αγορά της Αμερική και όχι μόνο και αφετέρου, από τη σημαντικότατη υστέρηση στις extra  καταναλώσεις των πελατών μας, στα υπόλοιπα τμήματα», ανέφερε ο διευθυντής του «Elektra», παραδεχόμενος και εκείνος με τη σειρά του, πως επισκέπτες μπορεί να έχει η Καλαμάτα, όμως οι καταναλώσεις τους είναι περιορισμένες! «Στο  μπαρ για παράδειγμα ή στο εστιατόριο είναι χαρακτηριστική η μείωση της μέσης κατανάλωσης των πελατών μας. Βέβαια, αυτό δεν παρατηρείται μόνο στα τμήματα του ξενοδοχείου, αλλά και στις λοιπές επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης και είναι ένα γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει ιδιαίτερα όλους μας», δήλωσε με νόημα ο κ. Ανδριανόπουλος, που στάθηκε επίσης στις άλλες μορφές τουρισμού και ειδικά στο συνεδριακό, καυτηριάζοντας ωστόσο αυτό το γεγονός, που αποδεικνύει πως η πραγματική, από την… πρώτη εικόνα, είναι «άλλη».

687 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply