ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

To Shape παρουσιάζει τους 5 πιο περιφρονημένος τρόπος για την υγιεινή απώλεια βάρους

0

Μήπως έχεις κόψει τα αναψυκτικά, τρως σε μικρότερα πιάτα και υπολογίζεις με ακρίβεια πόσες θερμίδες έχει κάθε φαγητό, αλλά ακόμα δε βλέπεις την ένδειξη της ζυγαριάς σου να πέφτει;

Ίσως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι τρόποι για να χάσεις κιλά, τους οποίους αγνοούσες μέχρι τώρα. Μιλήσαμε με την εμπειρογνώμονα διατροφής, Mary Hartley, R.D., σχετικά με κάποιες πιο διαφορετικές μεθόδους απώλειας βάρους που ίσως ο καθένας μας μπορεί να μη σκεφτεί με την πρώτη φορά αλλά μπορούν να σου εγγυηθούν τη μείωση του βάρους σου.

1. Σταμάτησε το ποτό.

Η Hartley μας λέει: «Αρχικά, σταματάς να πίνεις αλκοόλ επειδή θέλεις να σταματήσουν και οι ενοχές σου και επειδή μπορεί να σε παροτρύνουν αγαπημένα σου πρόσωπα, αλλά όταν απαλλάσσεσαι επιτέλους από το φούσκωμα και τις θερμίδες του αλκοόλ, τότε αρχίζεις να χάνεις κιλά και το παίρνεις τελικά απόφαση».

2. Μετακόμισε στην πόλη.

«Όταν μένεις σε μία πόλη με πολλά μέσα μαζικής μεταφοράς και ελάχιστες θέσεις για παρκάρισμα, τότε είναι λογικό να παρατήσεις το αμάξι. Ποιος ήξερε ότι όλο το περπάτημα θα σε έκανε να χάσεις κιλά;», αναφέρει η Hartley. Αν λοιπόν σου παρουσιαστεί κάποια ευκαιρία, κάνε τη μεγάλη κίνηση και θα δε θα ζημιωθείς. Αν όμως δε συμπαθείς και τόσο τη φασαρία μίας πόλης, πάρε από μόνη σου το ποδήλατό σου και κάνε περιπάτους στο ήσυχο περιβάλλον.

3. Κλείσε την τηλεόραση.

Δε θα σου κάνει και μεγάλη έκπληξη το να μάθεις ότι καις λιγότερες θερμίδες όταν κάθεσαι και βλέπεις τηλεόραση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Όχι μόνο αυτό, αλλά η Hartley προσθέτει ότι όταν βλέπουμε τηλεόραση είναι πιο πιθανό να θέλουμε να φάμε κάτι. Η συμβουλή της είναι να ξοδεύουμε λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση και περισσότερο κάνοντας οτιδήποτε άλλο.

4. Άλλαξε την αγωγή που ακολουθείς.

Η αγωγή σου μπορεί να αποτελεί έναν ύπουλο παράγοντα που σε αποτρέπει από το να χάσεις κιλά. Σύμφωνα με τη Hartley, η αύξηση των κιλών σου μπορεί να είναι μία παρενέργεια των φαρμάκων που μπορεί να παίρνεις για τις διαταραχές της διάθεσης, το διαβήτη ή την υψηλή αρτηριακή πίεση. Αν πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει και σε σένα, μίλησε στο γιατρό σου αλλά ποτέ μη σταματήσεις την αγωγή από μόνη σου.

5. Σταμάτησε τη δίαιτα.

«Σημαντικά επιστημονικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται σε δίαιτα συνήθως δεν προχωρούν σε ένα μόνιμο στάδιο συντήρησης», μας λέει η Hartley. Το καλύτερο είναι να προσπαθήσεις να έχεις μία υγιεινή διατροφή και τα κιλά σιγά σιγά θα εξαφανιστούν χωρίς να το καταλάβεις.

113 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply