ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H διατροφή που ευνοεί τη γονιμότητα

0

Είσαι στην διαδικασία που επιθυμείς διακαώς να αποκτήσεις το δικό σου παιδί; Διάβασε παρακάτω ποια διατροφή ευνοεί τη γονιμότητα.

Σύμφωνα με τη Francesca Naish, συν-συγγραφέα του The Natural Way to Better Babies, ο τρόπος ζωής και η δια τροφή έχουν επίδραση στη γονιμότητα.

▶ Απόφυγε ή περιόρισε την κατανάλωση προϊόντων που περιέχουν λευκό αλεύρι ή ζάχαρη.

«Ένα μεγάλο ποσοστό βιταμινών και μετάλλων χάνονται με την επεξεργασία για την παρασκευή του λευκού αλευριού και της ζάχαρης. Κατά συνέπεια, όταν καταναλώνουμε επεξεργασμένα προϊόντα, ο οργανισμός μας παίρνει αυτά τα συστατικά από τα αποθέματά του, καθώς είναι απαραίτητα για το μεταβολισμό των υδατανθράκων» εξηγεί η ειδικός.

Άλλες τροφές που θα πρέπει να αποφύγεις ή να μειώσεις είναι τα κορεσμένα λιπαρά και τα τηγανητά, τροφές που περιέχουν πολλά συντηρητικά, το αλάτι, τον καφέ και το τσάι.

 Η Francesca Naish συστήνει μια διατροφή βασισμένη σε δημητριακά ολικής, φρούτα και λαχανικά και πηγές άπαχης πρωτεΐνης με έμφαση στους ξηρούς καρπούς, στα όσπρια και τα ψάρια. Είναι σημαντικό να έχει ο οργανισμός σου επάρκεια σε βιταμίνες και μέταλλα, κυρίως στη Β12.

 «Η βιταμίνη Β12 είναι σημαντική για το σχηματισμό και την ανάπτυξη των ερυθρών αιμοσφαιρίων» εξηγεί η Janella Purcell, συγγραφέας του Elixir – How to Use Food as Medicine.

Και προσθέτει: «Είναι σημαντικό τόσο για τη γονιμότητά σου όσο και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης – το κάπνισμα, το αλκοόλ, ο καφές, το άγχος ή προβλήματα με το συκώτι σχετίζονται με την ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β12».

ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΑΣ

Επίσης, να προσθέσουμε εδώ πως σύμφωνα με έρευνες, οι γυναίκες που είναι υπέρβαρες αλλά και αυτές που έχουν πολύ χαμηλό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) χρειάζεται να περιμένουν περισσότερο χρόνο για να μείνουν έγκυες -σε σχέση με όσες έχουν φυσιολογικό βάρος. Φυσιολογικό θεωρείται το βάρος όσων ο δείκτης μάζας σώματος είναι μεταξύ 18,5 και 24,9. Για να βρείτε το δικό σας ΔΜΣ  διαιρέστε το βάρος σας (σε κιλά) με το τετράγωνο το ύψους (σε μέτρα). Για παράδειγμα, μια γυναίκα που έχει ύψος 1,65 και είναι 65 κιλά έχει ΔΜΣ 65: 1,65² = 23,8

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΤΙΣ … ΣΩΣΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

Τα περισσότερα ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί, προτιμούν την ημέρα της ωορρηξίας για να έρθουν σε ερωτική επαφή. Όμως οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η σύλληψη είναι πιο πιθανή όταν η επαφή γίνει μέσα στις τρεις μέρες που προηγούνται της ωορρηξίας. Επιπλέον, το να αποφεύγεται η συχνά επαφή δεν έχει ιδιαίτερο αποτέλεσμα, καθώς μετά από περίπου μία εβδομάδα χωρίς εκσπερμάτιση ο αριθμός των σπερματοζωαρίων αυξάνεται ελαφρά αλλά ταυτόχρονα μειώνεται η κινητικότητά τους, κατάσταση που επηρεάζει αρνητικά τη σύλληψη. Ωστόσο, διαλείμματα της τάξης των δύο-τριών ημερών δεν φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του σπέρματος.

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Η έκθεση σε παρασιτοκτόνα, όπως αυτά που υπάρχουν στα γεωργικά φυτοφάρμακα, μπορεί να βλάψει τη γονιμότητα τόσο στους άντρες όσο και στις γυναίκες. Επιπλέον, κάποιες διαλυτικές ουσίες όπως αυτές που χρησιμοποιούνται σε εκτυπωτικές μηχανές ή καθαριστήρια μπορεί να επηρεάσουν τη γυναικεία γονιμότητα.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΟ ΣΤΡΕΣ
Πολλά ζευγάρια καταφέρνουν την πολυπόθητη εγκυμοσύνη όταν βρίσκονται σε περίοδο διακοπών, επειδή τότε είναι και οι δύο πιο χαλαροί και έχουν λιγότερο άγχος. Το στρες είναι εχθρός της γονιμότητας, γι’ αυτό είναι σημαντικό να βρείτε τρόπους που σας βοηθούν να χαλαρώνετε, όπως να κάνετε εκδρομές, να ασχολείστε με κάποιο σπορ ή με εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης του άγχους, όπως η γιόγκα,  η ρεφλεξολογία ή ο βελονισμός.

 

 

 

78 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply