ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι συμβαίνει με την Εθνική Τράπεζα και γιατί ταλαιπωρεί τους πελάτες της;

0

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΗΡΕΞΙΟΥΣΙΟ

Αίσθηση προκάλεσε δημοσίευμα του συγγραφέα Αριστοτέλη Φράγκου, πρ. προέδρου της Ενωσης Μεσσηνίων Συγγραφέων, στη «ΦΩΝΗ της Δευτέρας» με τίτλο: «Οι ποταπές υπηρεσίες της Εθνικής τράπεζας στην Καλαμάτα  και η περιφρόνηση της αξιοπρέπειας των πελατών».

Το δημοσίευμα έτυχε θετικής ανταπόκρισης από αναγνώστες της «Φ» και χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι «απογείωσαν» τη σχετική ανάρτηση στη foninews.gr. Δεκάδες οι επιδοκιμασίες από  επώνυμους και ανώνυμους χρήστες και πολλά τα σχόλια επιδοκιμασίας τόσο των απόψεων του κ. Φράγκου, όσο και η δημοσιοποίησή τους από τη «ΦΩΝΗ». Βεβαίως υπήρξαν και απόψεις, προερχόμενες από τραπεζικούς υπαλλήλους ή το περιβάλλον τους που επέκριναν το δημοσίευμα, καθώς και τη «Φ» που το δημοσίευσε χωρίς να το… διασταυρώσει!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ

Χθες καταφέραμε να μιλήσουμε με τον διευθυντή του καταστήματος της Εθνικής στην κεντρική πλατεία, αλλά δεν γίναμε σοφότεροι. Αμφισβήτησε το δημοσίευμα, επικαλέστηκε έλλειψη υπαλλήλων, αλλά επισήμως δεν μας είπε τίποτε, συνιστώντας μας να περιμένουμε την απάντηση από την ηγεσία της Τράπεζας, η οποία έχει ενημερωθεί για το σχετικό δημοσίευμα.

ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Ο Αριστοτέλης Φράγκος περιέγραφε με ακρίβεια το χρονικό της ταλαιπωρίας του ιδίου που συνόδευε φιλικό του ζευγάρι Γερμανών, για την πληρωμή χρημάτων προς το Δημόσιο!

Περιγράφει πως από 43 λεπτά αναμενόμενο χρόνο για εξυπηρέτηση, «έφαγαν» τρεις και πλέον ώρες στην Τράπεζα, ενώ μετέφερε την «κοφτή απάντηση» του διευθυντή στις διαμαρτυρίες του «πως δεν έχει προσωπικό», καθώς και τους ρυθμούς «slow motion» εξυπηρέτησης των πελατών από τους δύο ταμίες! (Ολόκληρο το δημοσίευμα είναι αναρτημένο στη foninews.gr και έχει διαβαστεί μέχρι τώρα από χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου, που στην πλειοψηφία τους το επιδοκιμάζουν, ενώ αρκετοί σχολιάζουν τη συμπεριφορά της Τράπεζας είτε γιατί την έχουν υποστεί οι ίδιοι, είτε γιατί γνωρίζουν παρόμοιες περιπτώσεις από διηγήσεις συγγενών και φίλων.)

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

Η «Φ» έγινε δέκτης πολλών τηλεφωνημάτων και καταγγελιών από τη Δευτέρα. Ας ασχοληθούμε όμως σήμερα μόνο με μια γραπτή δήλωση από τον ναυτιλιακό πράκτορα Γιώργο Μπούχαλη που αναφέρει:

«Διαβάζοντας το άρθρο στην εφημερίδα σας 9/10/17 περί Εθνικής Τράπεζας στην Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας, σας αναφέρω την δική μου εμπειρία με τον διευθυντή της αναφερομένης Τράπεζας.

Και να δικαιώσω και να συγχαρώ τον συμπολίτη μας Αριστοτέλη Φράγκο για την αναφορά του. Η κατωτέρω επιστολή έχει σταλεί στη Τράπεζα, με κοινοποιήσεις στον Εισαγγελέα Καλαμάτας, το υπουργείο Οικονομικών, τη Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας και το αρμόδιο τμήμα της Εθνικής στην Αθήνα».

Στη συνέχεια ο κ. Μπούχαλης παραθέτει την επιστολή-καταγγελία, την οποία επιφυλασσόμαστε σήμερα να φέρουμε στο φως. Αφορά, πάντως, την είσπραξη από την Τράπεζα ποσού επιστροφής φόρου, το οποίο καθυστερεί να του καταβάλει η Εθνική από τις 6 Σεπτεμβρίου, επειδή δεν αποδέχεται συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο από την κόρη του, βάσει του οποίου συναλλάσσεται με πάσα αρχή για οποιαδήποτε χρήση. Το σημαντικό όμως είναι ότι μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση ούτε και τα χρήματα που δικαιούται!

Ωστόσο η περιγραφή του κ. Μπούχαλη είναι που συγκλονίζει και η αναφορά του για τη συμπεριφορά του διευθυντή του υποκαταστήματος της Εθνικής στην Κεντρική Πλατεία.

Αναμένουμε την αντίδραση της ΕΤΕ και επιφυλασσόμαστε για τη δημοσίευση της επιστολής που απευθύνεται προς πάσαν αρμόδια αρχή!

ΘΑΝ. ΤΣΑΜΟΥΛΗΣ

 

 

176 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply