ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παρατηρητήριο, καταστήματα και συνεργασίες για τον τουρισμό!

0

ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

ΣΕ ΟΣΑ έχουν ήδη γίνει, αλλά και σε εκείνα που προγραμματίζονται για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου, αναφέρθηκε στο πλαίσιο της συζήτησης στο Περιφερειακό Συμβούλιο, για την έγκριση του προγράμματος προβολής και προώθησης του τουριστικού τομέα, ο περιφερειάρχης, Πέτρος Τατούλης.

Ο κ. Τατούλης, στάθηκε στην ευρεία συναίνεση, η οποία ήρθε ως αποτέλεσμα της τόλμης, όπως είπε, της Περιφερειακής Αρχής και χαρακτήρισε το αποτέλεσμα για τον τουρισμό, εξαιρετικό. Ακόμη, επεσήμανε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήταν η πρώτη που τόλμησε να ανοίξει το δρόμο για τη χρηματοδότηση της προώθησης του τουριστικού προϊόντος μέσα από τους πόρους της προγραμματικής περιόδου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν παρέλειψε να αναφερθεί σε όσους ασκούν κριτική. «Δεχθήκαμε μεγάλη κριτική, κυρίως λόγω άγνοιας, πετύχαμε ωστόσο να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα για την προώθηση του τουρισμού, το οποίο το έχουν πλέον αντιγράψει όλες οι Περιφέρειες της χώρας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο περιφερειάρχης, τονίζοντας πως σε λίγα χρόνια η περιοχή μας, θα είναι νούμερο ένα προορισμός.

«Σε 5-10 χρόνια, η δυναμική προοπτική του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου, θα καταφέρει να την έχει καταστήσει σε κυρίαρχο προορισμό, με εμβληματικά στοιχεία την προστασία του φυσικού, πολιτισμικού, ιστορικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας», δήλωσε ο περιφερειάρχης, κάνοντας ειδική αναφορά στη «Μυθική Πελοπόννησο». «Αναπτύσσουμε διαρκώς νέα θεματικά τουριστικά προϊόντα και έχουμε επιτυχώς εδραιώσει στις διεθνείς αγορές το brand name «Mythical Peloponnese. Η νέα μας επιτυχία, είναι ότι πείσαμε το υπουργείο Ανάπτυξης πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και να μοχλεύσουμε υπηρεσίες προώθησης του τουριστικού προϊόντος», ανέφερε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κάνοντας ειδική αναφορά στην αλλαγή στρατηγικής σε ότι αφορά στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. «Παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας σε ότι αφορά στην παρουσία μας στις παραδοσιακές διεθνείς αγορές, δίνουμε ωστόσο ιδιαίτερη έμφαση στην εσωτερική αγορά. Επιλέξαμε στρατηγικά την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να αναπτύξουμε τη συνεργασία μας, γιατί εκεί βρίσκεται η συμπρωτεύουσα και μεγάλη πόλη του Βορρά της χώρας και θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μόνιμο εκθεσιακό χώρο της Πελοποννήσου», δήλωσε ο Πέτρος Τατούλης.

Η Πελοπόννησος Α.Ε., στο επίπεδο του μάρκετινγκ, σύμφωνα με τον κ. Τατούλη, θα δημιουργήσει τα πρώτα περιφερειακά καταστήματα για την προώθηση των προϊόντων υπό τη διακριτή ταυτότητα «Mythical Peloponnese» στη χώρα, σύμφωνα με το μοντέλο των καταστημάτων της μαστίχας. Χαρακτήρισε ακόμη το σύμφωνο ποιότητας ως το σημαντικότερο εργαλείο για τη σύνδεση της Πελοποννησιακής γαστρονομίας με το τουριστικό προϊόν και ανακοίνωσε τη δημιουργία παρατηρητηρίου τουρισμού «για να δημιουργούμε σύγχρονες πολιτικές ανάπτυξης του τουριστικού μας προϊόντος», όπως χαρακτηριστικά είπε, καταλήγοντας.

 

 

48 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply