ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έξι επιχειρήσεις από την Πελοπόννησο στην Πολωνική έκθεση Grecka Panorama 2017 στη Βαρσοβία μέσω της “Ανέλιξης – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων”

0

Το τριήμερο 1-3 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία η έκθεση Grecka Panorama και επιχειρηματικές B2Bσυναντήσεις μεταξύ ελληνικών και Πολωνικών επιχειρήσεων.

Στην έκθεση συμμετείχαν 6 επιχειρήσεις τροφίμων από την Πελοπόννησο εκ των οποίων οι 4 από τη Μεσσηνία. Επιπλέον 2 μεσσηνιακές επιχειρήσεις συμμετείχαν μόνο στις B2Bσυναντήσεις. Τρείς από αυτές τις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα οι: ΑΦΟΙ ΔΡΑΓΩΝΑ Α.Ε., ΟΞΟΠΟΙΙΑ ΒΡΥΩΝΗΣ και ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΖΟΜΠΟΛΗΣ συμμετείχαν μέσω του Export Clusterτης ΑΝΕΛΙΞΗΣ Σύμβουλοι Επιχειρήσεων. Οι υπόλοιπες συμμετοχές ήταν η ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΗ από τη Μεσσηνία, η ΚΑΣΣΕΛ από τη Λακωνία και η MEDOLIOαπό την Αρκαδία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Δεν υπήρξε καμία συμμετοχή τουριστικής επιχείρησης της Μεσσηνίας παρά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον των Πολωνών για ελληνικούς προορισμούς.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

Από τις επιχειρήσεις τροφίμων έγιναν σημαντικές επαφές με Πολωνικές επιχειρήσεις που ανοίγουν προοπτικές για συμφωνίες εξαγωγών.  Το γεγονός αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία αφού τα τελευταία χρόνια αρκετοί Πολωνοί καταναλωτές στρέφονται προς το μεσογειακό μοντέλο διατροφής και τα αντίστοιχα προϊόντα. Η Πολωνία με πληθυσμό 38,2 εκατ., είναι η 6η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή χώρα ενώ σύμφωνα με το μέγεθος του ΑΕΠ της, είναι  8η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία και η 21η μεγαλύτερη παγκόσμια.

ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Διαπίστωση όλων που συμμετείχαν στην αποστολή είναι η σημαντικά ευνοϊκή προδιάθεση των Πολωνών για τα ελληνικά τρόφιμα όπως και για τον τουρισμό. Η αγορά των μεσογειακών αγροδιατροφικών προϊόντων αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς και χαρακτηρίζεται

  • από αυξανόμενο ανταγωνισμό,
  • από συνεχείς προωθητικές ενέργειες από Ιταλία και Ισπανία (π.χ. υπαίθριες διαφημίσεις, εκπτωτικές προσφορές στα σημεία πώλησης, γευσιγνωσίες, εμπορικές επισκέψεις, διαφημιστικές καταχωρίσεις κλπ).

Σύμφωνα με μελέτη του γραφείου ΟΕΥ της Ελληνικής Πρεσβείας, σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια απόσπασης μεγαλύτερων μεριδίων στην αγορά, θα μπορούσαν να διαδραματίσουν και οι στοχευμένες εκδηλώσεις προώθησης του προϊόντος μας όπως π.χ. οι εμπορικές αποστολές, η πρόσκληση επιλεγμένων αγοραστών στην Ελλάδα κ.λ.π.

 

58 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα

Leave a Reply