ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα…. γιοφύρια των Φιλιατρών, η ΣΔΙΤ για τα σκουπίδια και η κυκλοφοριακή μελέτη Κυπαρισσίας!

0

ΑΝΑΠΤΥΞΗ, που είναι η ανάπτυξη; Καλή εβδομάδα, φίλοι αναγνώστες. Η λέξη ανάπτυξη αρχίζει να χάνει την σημασία της μετά τις ξιφομαχίες πολιτικών στελεχών εκατέρωθεν για το ποιος έβαλε μια υπογραφή, ποιος υποσχέθηκε, ποιος ολοκλήρωσε αλλά κυρίως ποιος θα κόψει την κορδέλα στο… γιοφύρι των Φιλιατρών! Θα μου πείτε, μα για δύο χιλιόμετρα δρόμου κόβονται κορδέλες; Αυτό θα νοιάξει τώρα τους πολιτικούς…;

KATAΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

@

ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ επισημάνει προς κάθε κατεύθυνση ότι η Τριφυλία που έκανε δυνατή την παρουσία της στο Αναπτυξιακό Συνέδριο, δεν μπορεί να χάσει το τελευταίο τρένο της εκκίνησης σημαντικών έργων. Καθώς όπως έχουμε αποτυπώσει σε άρθρα μας μετά το ΕΣΠΑ δεν θα υπάρξουν ούτε για δείγμα μεγάλα ευρωπαϊκά κονδύλια για σημαντικάέργα…

@

ΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟ… ΓΙΟΦΥΡΙ Νο2: Η πολιτική σπέκουλα δεν έχει τέλος. Το ρεπορτάζ μας στη «ΦΩΝΗ» έγινε θέμα στην «Καθημερινή», όπως γράφουμε αναλυτικά στη σελίδα 23, όπου ο καλός συνάδελφος απαρίθμησε τις 4 Κυβερνήσεις και τους υπουργούς που έβαζαν υπογραφή ο ένας μετά τον άλλον, για ένα έργο που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί μετά από 12, τουλάχιστον, χρόνια!

@

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ότι το Φιλιατρινό φράγμα είναι μισό, καθώς δεν έχει αρδευτικά δίκτυα για δεκάδες χιλιάδες στρέμματα Τριφυλιακής γης, ενώ δεν έχει καν ακόμα έτοιμους τους δρόμους πρόσβασης… Οπότε έχουμε δρόμο να διανύσουμε ακόμα. Χωρίς λιμενολεκάνη και δίκτυα είναι σαν να μοιάζει… γιοφύρι των Φιλιατρών Νο 2!!!

@

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ οι προσφορές: Δεν κουνιέται φύλλο μετά τις εκπτώσεις στην αγορά (βλέπε ρεπορτάζ σε παράπλευρες στήλες), όπως αποτυπώνει με βάση τα περσινά και φετινά στοιχεία η Ελληνική Ομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Κατά τα άλλα η πολιτεία θέλει να ξεζουμίσει την αγορά, με αυξημένες φορολογικές επιβαρύνσεις και ασφαλιστικές εισφορές, που δεν έχουν καν αντίκρισμα. Αλλά με την υψηλή φορολογία τα «λουκέτα» ενδεχομένως αυξηθούν τους επόμενους μήνες…

@

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ η ΣΔΙΤ: Δεν υπάρχει άλλη επιλογή χαρακτηρίζοντας ως μονόδρομο τη ΣΔΙΤ για την διαχείριση των απορριμμάτων στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας ο δήμαρχος Παν. Κατσίβελας, παρά το γεγονός ότι δεν έχει απαντηθεί ακόμα αν και πως θα εφαρμοστεί το τοπικό σχέδιο διαχείρισης, το οποίο παραμένει δυστυχώς ακόμα στα χαρτιά…

@

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ απάντησε εμμέσως πλην σαφώς για την παράνομη χωματερή στο Αλιμάκι. Για την οποία επεβλήθη πρόστιμο 5.000 ευρώ από την Περιφέρεια. Μάλιστα σε μια αποστροφή του τόνισε ότι αν θέλουμε να πάμε τα σκουπίδια στην Κοζάνη τότε να το προτείνουν οι σύμβουλοι εφόσον το θεωρούν αποδεκτή λύση…

@

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ μελέτη το Πάσχα; Σκέφτεται πολύ ο Δήμος να εφαρμόσει την χιλιοεγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη για την Κυπαρισσία εφόσον έχει προμηθευτεί όλα τα απαραίτητα καλούδια. Το θέμα είναι αν υλοποιηθεί πριν ή μετά το Πάσχα. Οι πολίτες πάντως αλλά κυρίως οι έμποροι δεν γνωρίζουν καν πως θα γίνουν οι παρεμβάσεις, οι μονοδρομήσεις, η τοποθέτηση σημάτων κι όλα τα συναφή…

@

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ μάλιστα με την υπ. αριθμό 117/2015 απόφαση, για την κυκλοφοριακή μελέτη της Κυπαρισσίας, σε συνεδρίασή του την 28η Απριλίου 2015, δεν κατονομάζει ποιες είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αλλά με απλή ξύλινη γλώσσα καθορίζει ότι «εγκρίνει την με αριθ. 27/2015 Απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τριφυλίας, ώστε να εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη για την πόλη της Κυπαρισσίας ως έχει». Άραγε θα εφαρμοστεί η μελέτη του 2019, η τροποποιημένη του 2015 ή κάποια άλλη που δεν γνωρίζουμε ακόμα…;

@

Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ εγκατέλειψε το τρένο; Ουδείς ενδιαφέρεται στην Τριφυλία όπως συμβαίνει σε όλα τα μέρη του κόσμου ακόμα και σε αναπτυσσόμενα, για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου. Έστω με την μορφή προαστιακού τρένου, έστω ως τουριστικού για περιηγητικούς σκοπούς, έστω για ψυχαγωγία. Προφανώς, τώρα που η περιουσία του ΟΣΕ περνά σε ξένα χέρια την ώρα που έχουμε ηλεκτρικά τρένα στην γραμμή Θεσσαλονίκης με 160 χλμ. την ώρα, στην Πελοπόννησο απεμπολήθηκε το ιστορικό μέσο μεταφοράς που άνοιξε την οικονομία της χώρας… Καλή εβδομάδα, λοιπόν…

 

 

Comments are closed.