ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στις καλένδες οι δύο δρόμοι!!! Σκληρή ανακοίνωση από τον Γιάννη Λαμπρόπουλο κατά της κυβέρνησης…

0

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΙΤΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΕπ!

Sοκ στη Μεσσηνία προκαλεί η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε ερώτημα του Μανώλη Κεφαλογιάννη, μετά από παράκληση του Γιάννη Λαμπρόπουλου, αναφορικά με δυο από τους πλέον σημαντικούς, οδικούς άξονες του νομού. Συγκεκριμένα, η Ευρώπη, καταρρίπτει τα… σενάρια της κυβέρνησης για χρηματοδότηση του Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη και του Τσακώνα –Καλό Νερό, μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, με τον πρώην βουλευτή της ΝΔ στο νομό, να κάνει λόγο για… ψεύτες ολκής! «Η κυβέρνηση, 3,5 χρόνια, ψεύδεται, αυτό μόνο γνωρίζουν να κάνουν καλά», δηλώνει ο κ. Λαμπρόπουλος, αναφερόμενος στα δυο μεγάλα έργα. «Τον περασμένο Φεβρουάριο από το ψευτο-συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ στην Τρίπολη, μας ανήγγειλαν ότι έχουν ήδη δρομολογήσει την οριστικοποίηση της χρηματοδότησης μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Ύστερα από ερώτηση, που κατέθεσε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν παρακλήσεώς μου, ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απάντησε ότι είναι ενήμερη, στο πλαίσιο των συζητήσεών της με την ελληνική κυβέρνηση, αλλά δεν έχει υποβληθεί πρόταση στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων», επισημαίνει ο κ. Λαμπρόπουλος, που παραθέτει ένα ακόμη σημείο, της απάντησης – φωτιά. «Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα εξετάσει όλες τις προτάσεις για έργα, που είναι ώριμα για χρηματοδότηση, σύμφωνα με τους στόχους της Πολιτικής Μεταφορών της ΕΕ και τους πρότυπους διαδικαστικούς κανόνες για την εκτίμηση και έγκριση έργων από την ΕΤΕπ», τονίζεται χαρακτηριστικά, με τον πρώην υφυπουργό να στέκεται στο γεγονός ότι οι μελέτες και των δυο αξόνων, είναι έτοιμες και η κυβέρνηση κωλυσιεργεί επίτηδες, για να περνάει ο χρόνος μέχρι τις εκλογές!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ  ΕΠΙΤΗΔΕΣ  ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

«Είναι τυχαίο ότι καθυστερεί, κοντά έναν χρόνο, η έγκριση της προκαταρκτικής περιβαλλοντικής αξιολόγησης, από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για το Τμήμα Καλαμάτας-Ριζόμυλου, αφού εγκατέλειψαν την προηγούμενη έτοιμη μελέτης», διερωτάται ο Γιάννης Λαμπρόπουλος, ο οποίος αναφερόμενος στο τμήμα Πάτρα-Πύργος, κάνει λόγο για…  Βατερλώ. «Όπως είναι γνωστόν, εκεί, ενώ ήταν να γίνει η δημοπράτηση για κατασκευή του έργου τον Μάρτιο του 2015, ο κ. Σπίρτζης την ακύρωσε και έσπασε το τμήμα σε οκτώ μικρότερα, προκειμένου να μπορεί να συμμετάσχει ο εργολάβος τους, ο παρ’ ολίγον καναλάρχης με τα βοσκοτόπια», σημειώνει με καυστικό τρόπο ο κ. Λαμπρόπουλος, κάνοντας ειδική μνεία στον κ. Καλογρίτσα.

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ

«Τις τέσσερις εργολαβίες, τις κέρδισε ο κ. Καλογρίτσας, για τις οποίες ακόμη δεν έχουν υπογραφεί συμβάσεις, που στη συνέχεια, θα πρέπει να πάνε στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έγκριση και στη Βουλή για κύρωση. Εάν είχε γίνει η δημοπράτηση, σήμερα το έργο θα είχε τελειώσει και η Δυτική Ελλάδα θα είχε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο. Τρεισήμισι χρόνια η κυβέρνηση των κ.κ. Τσίπρα και Καμμένου, δεν προετοίμασε, δεν συμβασιοποίησε, δεν κύρωσε στη Βουλή, δεν ξεκίνησε, δεν κατασκεύασε και δεν παρέδωσε ούτε ένα μέτρο δρόμου, για την Μεσσηνία και την Πελοπόννησο.  Ο κ. Τσίπρας καταψήφιζε στη Βουλή και πετροβολούσε τις συμβάσεις παραχώρησης, με τις οποίες η Νέα Δημοκρατία, από το 2004 μέχρι το 2009, προγραμμάτισε και άρχισε να κατασκευάζει, όλους τους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Πελοποννήσου», τονίζει καταληκτικά ο πρώην βουλευτής, επισημαίνοντας πως τα ψέματα της κυβέρνησης, δεν έχουν… σταματημό. «Έτσι θα μας πάνε μέχρι τις εκλογές. Στη συνείδηση του λαού μας και στην Ιστορία όμως, θα καταγραφούν ως ψεύτες, ανίκανοι και επικίνδυνοι για τη χώρα».

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

«Η Επιτροπή, θα ήθελε να ενημερώσει τον κ. βουλευτή ότι τα τμήματα του οδικού δικτύου  «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος» δεν χρηματοδοτούνται επί του παρόντος από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Η ΕΤΕπ είναι ενήμερη για τα δύο έργα στο πλαίσιο των συζητήσεών της με την ελληνική κυβέρνηση, αλλά δεν έχει υποβληθεί πρόταση στην ΕΤΕπ. Η χρηματοδότησή τους δεν προβλέπεται ούτε από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία.

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα εξετάσει όλες τις προτάσεις για έργα που είναι ώριμα για χρηματοδότηση, σύμφωνα με τους στόχους της πολιτικής μεταφορών της ΕΕ και τους πρότυπους διαδικαστικούς κανόνες για την εκτίμηση και έγκριση έργων από την ΕΤΕπ. Να αναφερθεί ενημερωτικά επίσης ότι, το 2017, η ΕΤΕπ υπέγραψε για νέα έργα στην Ελλάδα ύψους 2,1 δισ. ευρώ και προέβη στην εκταμίευση σχεδόν 1,9 δισ. ευρώ», τονίζεται στην απάντηση που κατέθεσε μετά από προτροπή του πρώην υφυπουργού και βουλευτή Μεσσηνίας, Γιάννη Λαμπρόπουλου, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, Μανώλης Κεφαλογιάννης.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ  ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ

«Τα οδικά δίκτυα διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην ανάπτυξη μίας περιοχής. Ειδικότερα για το νομό Μεσσηνίας που βρίσκεται στο νοτιοδυτικό μέρος της Πελοποννήσου η οδική διασύνδεση με τις κύριες εθνικές οδούς είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, η οποία βασίζεται κυρίως στον πρωτογενή τομέα και στον τουρισμό. Τέτοια δίκτυα που διευκολύνουν το μεταφορικό έργο είναι και οι σχεδιαζόμενοι δρόμοι «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος». Δυστυχώς τα τελευταία τρία χρόνια η υλοποίησή τους μένει στα χαρτιά καθώς τα προαναφερόμενα έργα δεν δημοπρατούνται. Τις τελευταίες ημέρες έχει διαρρεύσει στον τύπο ότι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα χρηματοδοτήσει μέσω ειδικού προγράμματος την κατασκευή τους. Η Μεσσηνία είναι ένας νομός με οδικό δίκτυο που εντάσσεται στα  διευρωπαϊκά δίκτυα και επομένως οι κάτοικοί της δικαιούνται να γνωρίζουν  με ποιο τρόπο και πότε πρόκειται να ολοκληρωθούν τα σημαντικά έργα στο οδικό της δίκτυο. Κατόπιν τούτων ερωτάται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Έχει υποβληθεί κάποιο αίτημα εκ μέρους των ελληνικών αρχών για χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ των δικτύων «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος»; Μπορεί  η ΕΤΕπ να χρηματοδοτήσει τα προαναφερόμενα έργα;»

Comments are closed.