ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υψηλός ανταγωνισμός στον 1ο αγώνα TRC της ΑΛΑΚ στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου

0

Με έντονο αγωνιστικό ενδιαφέρον αναμένεται αυτό το Σαββατοκύριακο, 9-10 Ιουνίου, στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου στην Κόρινθο, ο αγώνας Timed Rally Challenge (TRC) που διοργανώνει η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας σε συνεργασία με την ΑΛΑ Κορινθίας. Πρόκειται για τον πρώτο αγώνα του επάθλου TRC για το 2018 και το ενδιαφέρον είναι υψηλό απ’ όλους τους οδηγούς, συγκεκριμένα θα συμμετέχουν 45 οδηγοί/πληρώματα από την Αθήνα και την Πελοπόννησο, με τα ταχύτατα αγωνιστικά αυτοκίνητα τους, σε όλες τις κατηγορίες (1400-1600-2000 -2000+). Η πίστα είναι χωμάτινη απόστασης 2500 χιλιομέτρων και η διαδρομή χωρίζεται σε δυο σκέλη των δυο γύρων. Οι οδηγοί θα τρέξουν 5 km στο πρώτο σκέλος και 5 στο δεύτερο σκέλος και …ο ταχύτερος κερδίζει!

Οι διεκδικητές των 2000 cc
Τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι είναι πολλά κι ανάμεσά τους πολλά και τα φαβορί αλλά και οι φιλόδοξοι οδηγοί που ελπίζουν να κάνουν την έκπληξη!
Μια συμμετοχή της ΑΣΜΑ στα 2000 cc με τον Θεοδωρο Βουτσά που θα τρέξει με VW Golf και είναι δεδομένο πως θα κινηθεί ταχύτατα διεκδικώντας θέση στο βάθρο.
Στην ίδια κατηγορία θα τρέξει με BMW E30 ο Τσαγκαράκης Αναστάσιος της 4χ4 ΑΛΜΑ Ναυπλίου. Πρωτάρης οδηγός με θετικές εντυπώσεις και αναμένεται να προσπαθήσει για το καλύτερο στην κλάση του χωρίς να αποκλείονται βεβαίως οι εκπλήξεις!
Με τη «σημαία» της 4Χ4 ΑΛΜΑ Ναυπλίου στην ίδια κατηγορία θα αγωνιστεί και ο Σπύρος Δεδεγκίκας με Ford Edcort RS που θα επιδιώξει να βρεθεί στο βάθρο.
● Οι συμμετοχές της ΑΛΑ Καλαμάτας στα 2000 cc
Η ΑΛΑ Καλαμάτας στην κατηγορία 2000 cc θα τρέξει με τους Παναγόπουλο Γεώργιο, Κρεμεζή Παναγιώτη, Δρούγα Κώστα με BMW E30. Ως γνωστόν, ο Παναγόπουλος τρέχει παντού: χώμα ασφάλτου ντρίφτ, και το μόνο σίγουρο είναι πως θα απογειώσει το BMW για μια θέση στο βάθρο, προσφέροντας θέαμα! Ο Κρεμεζής έχει τα χαρακτηριστικά του γρήγορου και θεαματικού οδηγού και δεν αποκλείεται να κάνει την έκπληξη. Όσο για τον Δρούγα πρόκειται για έναν «καθαρόαιμο ντριφάκια» που θα οδηγεί το BMW …μόνο με το πλάι και σίγουρα θα ξεσηκώσει τους θεατές!
Με Ford ESCORT RS2000 θα τρέξει για την ΑΛΑ Καλαμάτας, ο Γεώργιος Ρήγας, ο οποίος στο παρελθόν έχει αποδείξει την ικανότητα και την προτίμησή του στην ταχύτητα κι οδεύει προς Σπαθοβούνι με όρεξη για βάθρο και φυσικά να προσφέρει θέαμα στους θεατές.
Με το ίδιο αυτοκίνητο θα τρέξει και ο συνοδηγός του, Γεωργιάδης Γιάννης (αντιπρόεδρος ΑΛΑΚ), ο οποίος οδηγεί μόνο για το θέαμα!


Τα φαβορί και οι φιλόδοξοι των 1600cc

Στα 1600 cc με τα «χρώματα» της ΑΛΑ Κορινθίας θα αγωνιστεί ο Κώστας Παπαδάς, με Toyota Starlet ο οποίος υπόσχεται να προσφέρει θέαμα διεκδικώντας ένα καλό αποτέλεσμα.
Ο πρόεδρος της art of speed, Θανάσης Κουφωλιάς θα τρέξει με Toyota Starlet KP61 1600. Καλός γνώστης του Starlet το οποίο οδηγεί με γωνίες ντριφτάροντας …αλλά αρκετά γρήγορα! Στόχος του το βάθρο!
Άλλη μια συμμετοχή της Art Of Speed, στα 1600 είναι αυτή του Χρήστου Χατζόπουλου, με το «θηριώδες» Toyota Corolla AE86. Ένας οδηγός που συνδυάζει ταχύτητα και θέαμα, που με το πισωκίνητο αυτοκίνητο του θα προκαλέσει τον ανταγωνισμό.
Για την Art Of Speed τρέχει επίσης ο Δημήτρης Δημητρόπουλος με Toyota Corolla EE90, μια συμμετοχή που αναμένεται να προσφέρει θέαμα.
Με το ίδιο αυτοκίνητο θα τρέξει Χρήστος Κάστης, επίσης για την Art Of Speed, ο οποίος υπόσχεται …να τρελάνει τα χρονόμετρα και να ξεσηκώσει τους θεατές!
Μια ακόμη συμμετοχή της Art Of Speed, ο Σάββας Βαρελίδης που επιστρέφει σε μπροστινοκίνητο bucket και συγκεκριμένα στην ίδια Corolla!
Στα 1600 cc ξεχωρίζει και ο περσινός πρωταθλητής, Κώστας Μαχαίρας της ΛΑ Σπάρτης με το πολύ δυνατό Citroen Saxo. Γνωστός σε όλους για την ταχύτητα του και τον θεαματικό τρόπο οδήγησης του, θέλει να υπερασπιστεί τον τίτλο στο TRC!
Ο Σταθόπουλος Παναγιώτης της ΑΛΑ Καλαμαράς θα τρέξει με VW POLO GTI 1600, με στόχο να κάνει έναν όμορφο αγώνα προσφέροντας θέαμα και φυσικά προσμένετε να βρεθεί στα ψηλά της γενικής των 1600 cc, όπως προδίδουν οι συνήθεις επιδόσεις του που είναι κοντά στους χρόνους βάθρου.
● Οι συμμετοχές της ΑΛΑ Καλαμάτας στα 1600 cc
Οι συμμετοχές της ΑΛΑ Καλαμάτας στα 1600 cc θα γίνουν με Toyota Corolla .O Θανάσης Κατσάς (γεν. γραμματέας ΑΛΑΚ) και ο Περικλής Αλεξανδρόπουλος με τον τελευταίο να προέρχεται επίσης από το δεξί μπακετ και θα κυνηγήσει την διάκριση!
Ο Κατσάς, άλλαξε κι αυτός πέρσι μπάκετ και προσπαθεί να προσαρμοστεί στο αριστερό κάθισμα. Στο περσινό TRC τερμάτισε 3ος στα 1600 και θα διεκδικήσει και φέτος την διάκριση!
«Οικογενειακή υπόθεση» τα 1600 cc με την Πολυχρονόπουλου να δίνει δυναμικό παρών με Τουοτα Starlet KP60!
Γρήγορος και θεαματικός οδηγός ο Ηλίας Πολυχρονόπουλος αναμένεται να παλέψει για το βάθρο.
Η Μαρία Πολυχρονοπούλου πραγματοποιεί τα πρώτα της «οδηγικά βήματα», Η παρουσία της φαίνεται πως θα φέρει πονοκεφάλους στους άντρες συναθλητές της, όχι μόνο λόγω λάμψης …αλλά και με τους χρόνους της! Μέχρι τώρα έχει λάβει μέρος σε δυο αγώνες πίστας, έναν ασφάλτινο κι έναν χωμάτινο έχοντας αρκετά εντυπωσιακούς χρόνους, ειδικά στο ασφάλτινο όπου ήταν πρώτη στην κατηγορία της!
Δεν απουσιάζει η μητέρα, Αθανασία Κατσιγιάννη που δεν χρειάζεται πολλές περιγραφές καθώς πρόκειται για μια αναγνωρίσιμη φυσιογνωμία όλοι στον χώρο των μηχανοκίνητων!
Άλλος ένας συνοδηγός που μεταπηδά αριστερά στο τιμόνι και ρίχνεται στον αγώνα ελπίζοντας να κάνει την έκπληξη. Ο λόγος για τον Παναγιώτη Λίβα της ΑΛΑ Καλαμάτας που θα τρέξει με Citroen Saxo VTS.
Με Toyota Corolla AE86 θα τρέξουν στην ίδια κατηγορία, οι Λαμπρινός Νίκος και Παπανικολάου Γεράσιμος. Ο πρώτος έκανε το ντεμπούτο του στο περσινό TRC της Σπάρτης κι «έγραψε» εξαιρετικούς χρόνους, ενώ ο δεύτερος μεταπηδά από το δεξί μπάκετ στο αριστερό …κι έρχεται με σκοπό την εμπειρία και μια καλή εμφάνιση!
Ο Δημήτρης Γκρούμας οδηγεί γρήγορα και θεαματικά σκορπώντας θέαμα με το πισωκίνητο Toyota Corolla KE 70, και αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα φαβορί της κλάσης του, ακόμα και μέσα στην 3αδα!
Με το ίδιο αυτοκίνητο, Toyota Corolla AE111, θα τρέξουν οι Γιώργος Ποθουλάκης και Δημήτρης Βαρθαλήτης …εκ διαμέτρου αντίθετοι. Ο πρώτος είναι ταχύτατος οδηγός και αναμένεται να πρωταγωνιστήσει, ενώ ο δεύτερος κάνει τα πρώτα του «οδηγικά βήματα», αφού από τα δεξιά του μπάκετ μεταπηδά κι αυτός αριστερά. Στον πρώτο αγώνα του Ditt Games έδειξε πολύ καλά στοιχεία και η παρουσία του πιθανόν να δημιουργήσει «αναταραχές» στην κατηγορία!
Εξίσου ανταγωνιστική και η κατηγορία 2000+ όπου λόγω των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων οι οδηγοί θα διεκδικήσουν και την γενική κατάταξη.
Ιδιαίτερα νότα στον αγώνα αναμένεται να δώσει η κατηγορία Kartcross, με χωμάτινες φόρμουλες, όπου θα έχουμε και μεσσηνιακή παρουσία καθώς συμμετέχει και ένα μέλος της διοργανώτριας ΑΛΑΚ, ο Κωνσταντίνος Χριστόπουλος που μάλιστα αποτελεί ένα από τα φαβορί!

Οι οργανωτικές προσπάθειες της ΑΛΑΚ
και οι συζητήσεις με το Δήμο Μεσσήνης

Αυτή είναι η τρίτη οργανωτική προσπάθεια της νέας διοίκησης της ΑΛΑ Καλαμάτας και παρότι γίνεται στο Σπαθοβούνι Κορινθίας, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες προετοιμασίας για την υποδοχή συμμετεχόντων και θεατών καθώς το TRC ως γνωστόν, είναι διασκέδαση τόσο για τους οδηγούς που συμμετέχουν, όσο και για τους θεατές που παρακολουθούν τον αγώνα.
«Η τρίτη οργανωτική προσπάθειά μας έχει πράγματι ξεπεράσει κάθε προσδοκία…» δήλωσε ο Γεν. Γραμματέας της ΑΛΑΚ, Αθανάσιος Κατσάς και συνέχισε: «Το δύσκολο με εμάς ήταν η απουσία χώρου εντός του νομού Μεσσηνίας, έτσι αναγκαστήκαμε να «μεταναστεύσουμε» στο Σπαθοβούνι κι ελπίζουμε όλα να πάνε καλά!»
Όσο για τις προσπάθειες της νυν διοίκησης να εξασφαλίσει έναν χώρο που θα μπορεί να φιλοξενήσει επίσημους αγώνες και προετοιμασίας, έχουν ξεκινήσει και βρίσκονται σε κάποια εξέλιξη.
Πρόσφατα, όπως μας ενημέρωσε ο γεν. γραμματέας της Λέσχης υπήρξε συνάντηση με τον δήμαρχο Μεσσήνης, κ. Τσώνης που έδειξε να στηρίζει το project για τη δημιουργία μιας πίστας μηχανοκίνητων στο παλιό αεροδρόμιο Μεσσήνης, όπου και αρκετά χρόνια πριν αναζητιόταν λύση για τη δημιουργία πίστας dragster, παρόλα αυτά παραμένει αναξιοποίητο.
«Έχουμε ζητήσει από το Δήμο Μεσσήνης να μας παραχωρήσει ένα κομμάτι του παλιού αεροδρομίου για τη διαμόρφωση πίστας. Είμαστε σε συζητήσεις. Όλα θα πρέπει να γίνουν με σωστό σχεδιασμό και με κάθε νομιμότητα, βασικό ζητούμενο άλλωστε όλων των εμπλεκομένων. Μακάρι να προχωρήσει αυτή η διαδικασία και να είμαστε στο μέλλον σε θέση να οργανώνουμε αγώνες στο “σπίτι” μας!»
Παράλληλα, έθεσε τον προβληματισμό του για την λανθασμένη άποψη του κόσμου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τουλάχιστον ως προς την επικινδυνότητα κάτι που αποδίδει στην απουσία ή ελλιπή ενημέρωση.
«Οι άνθρωποι πιστεύουν μόνον πως τα μηχανοκίνητα είναι επικίνδυνα. Δεν γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται ακριβώς, δυστυχώς δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση του κόσμου ως προς τα μηχανοκίνητα κι αυτό ίσως θα πρέπει να το δούμε μελλοντικά» είπε ο κ. Κατσάς.

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ>

    ΚΛΑΣΗ 600
    Ονοματεπώνυμο Αυτοκίνητο Σωματείο

    ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ (4X4 CUSTOM GRAVEL, START LINE)
    ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ (CUSTOM LAHOZ SPEEDCAR, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)
    XΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (SPEEDCAR XTREM, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΡΕΓΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (SR KARTCOSS, ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)
    ΠΛΑΝΤΖΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (SR KARTCOSS, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)

    ΚΛΑΣΗ 750
    Ονοματεπώνυμο Αυτοκίνητο Σωματείο
    ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (4Χ4 CUSTOM, ΑΣΜΑ)
    ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (SR 750, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)

    ΚΛΑΣΗ 1400
    Ονοματεπώνυμο Αυτοκίνητο Σωματείο

    ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Δ (TOYOTA COROLLA EE90, ART OF SPEED ΗΛΕΙΑΣ)
    ΒΑΡΕΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ (TOYOTA COROLLA EE90, ART OF SPEED ΗΛΕΙΑΣ)
    ΚΑΣΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (TOYOTA COROLLA EE90, ART OF SPEED ΗΛΕΙΑΣ)

    ΚΛΑΣΗ 1600
    Ονοματεπώνυμο Αυτοκίνητο Σωματείο

    ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (CITROEN SAXO VTS, ΛΑΣΠΑΡΤΗΣ)
    ΚΑΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (TΟYOTA COROLLA AE111, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ (ΤΟΥΟΤΑ STARLET KP61 1.3 GRA, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (TOYOTA COROLLA AE111, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (TOYOTA COROLLA AE86 GT 1.6, ART OF SPEED ΗΛΕΙΑΣ)
    ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (TOYOTA COROLLA AE86 GT 1.6, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (VW POLO GTI, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΓΚΡΟΥΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (TOYOTA COROLLA KE70 1600, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (TOYOTA STARLET KP61 1.3 GRA, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ (TOYOTA COROLLA AE111, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΚΟΥΦΩΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (TOYOTA STARLET 1600 KP61, ART OF SPEED ΗΛΕΙΑΣ)
    ΠΑΠΑΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (TOYOTA STARLET 1600 EP71, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)
    BAΡΘΑΛΗΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (TOYOTA COROLLA AE111, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ (TOYOTA COROLA AE86 GT 1.6, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΛΙΒΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (CITROEN SAXO VTS, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    KAΤΣΙΓΙΑΝΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (TOYOTA STARLET KP61 GRA, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)

    ΚΛΑΣΗ 2000
    Ονοματεπώνυμο Αυτοκίνητο Σωματείο

    ΡΗΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (FORD ESCORT RS 2000, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (BMW E30, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΒΟΥΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ (VW GOLF GTI 2,0 16V, ΑΣΜΑ)
    ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (BMW 320 Ι Ε21, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
    ΔΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ FORD ESCORΤ MK2 GROUP1 ΑΛΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ
    ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ BMW E30 320 IS ΛΑΣΠΑΡΤΗΣ
    ΚΡΕΜΕΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ BMW E30 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
    ΜΟΥΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ BMW 3 E30 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ
    ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ BMW 3 Ε30 GPX AΛΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ
    ILIO FORD ESCORT RS 2000 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
    ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORΤ RS 2000 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
    ΔΡΟΥΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ BMW E30 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

    ΚΛΑΣΗ 2000+
    Ονοματεπώνυμο Αυτοκίνητο Σωματείο

    ΜΑΓΓΙΡΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ (SUBARU IMPREZA WRX STI GDB, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (LANCIA DELTA HF INTEGRALE, ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ (SUBARU IMPREZA 555 GC8, ΛΑΣΠΑΡΤΗΣ)
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (MITSUBISHI LANCER EVO VII, ΑΣΣΟΑΑ)
    ΤΣΑΤΣΑΡΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ (TOYOTA CELICA GT-FOUR, ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)
    ILIO (LANCIA DELTA HF INTEGRALE, AΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (FORD ESCORT RS COSWORTH, AΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)

Comments are closed.