ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στο κάδρο βάζει η Περιφέρεια, επιτέλους, τον σιδηρόδρομο  στην Πελοπόννησο!

0

ΕΝΩ ΔΗΜΟΙ, ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ…

ΑΛΛΗ μια επιβεβαίωση του ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΦΩΝΗ» και της foninews.gr, αλλά και των ιστοτόπων kyparissianews.com, kalamatanews.gr έρχεται για το μείζον θέμα του σιδηροδρόμου, μετά μάλιστα το δημοσίευμα μας για το ενδιαφέρον ευρωπαίων τουριστών που αναδημοσιεύτηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Σιδηροδρομικών καταγράφοντας την θέληση των τοπικών κοινωνιών για επαναλειτουργία του τρένου.

tatoylhs-treno-2

Ξεκάθαρη στάση πήρε άλλη μια φορά ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης λέγοντας ότι: «Διεκδικούμε την αρμοδιότητα ώστε μαζί με τους Δήμους και τους φορείς του ΟΣΕ να προκηρύξουμε διαγωνισμό με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο», μετά από επερώτηση που συζητήθηκε στη συνεδρίαση του Πε.Συ. Πελοποννήσου προχθές στο Ναύπλιο.

«Έχουμε έτοιμο σχέδιο, έτοιμο χρηματοδοτικό εργαλείο και έχουμε αποδείξει την αξιοπιστία και τη συνέπειά μας στο στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου», πρόσθεσε ο κ. Τατούλης, υπενθυμίζοντας ότι «πριν από μερικά χρόνια διοργανώσαμε διεθνές συνέδριο για το λόγο αυτό στο Πολυτεχνείο της Ζυρίχης, τον πιο έγκριτο φορέα για το θέμα αυτό, με τη συμμετοχή στελεχών του ΟΣΕ και του Υπουργείου Υποδομών. Δυστυχώς όμως το υπουργείο δεν τήρησε τις δεσμεύσεις του κλονίζοντας την αξιοπιστία του».

Σύμφωνα με τον κ. Τατούλη, το σχέδιο προβλέπει την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου ως τουριστικού με τη λογική της κρουαζιέρας, ως συγκοινωνιακού και ως μεταφορικού όπου είναι βιώσιμο.

«Λίγες μέρες πριν παρουσιάσαμε στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Παγκόσμιου Φόρουμ Τουρισμού της Λουκέρνης Martin Barth το σχέδιό μας, ο οποίος έμεινε έκπληκτος από το σχεδιασμό μας και αυτά που έχουμε πετύχει», δήλωσε τέλος ο περιφερειάρχης.

ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΘΕΛΟΥΝ, Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΛΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ;

Το σχέδιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Π. Τατούλη, προβλέπει την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου ως τουριστικού με τη λογική της κρουαζιέρας, ως συγκοινωνιακού και ως μεταφορικού όπου είναι βιώσιμο.

Κι όλα αυτά όταν, επιτέλους, οι Δήμοι Καλαμάτας και Μεσσήνης σχεδιάζουν το τρένο για την περιοχή ως προαστιακό μέσο, ενώ στην Τριφυλία φορείς από Κυπαρισσία, Κοπανάκι,Δώριο έχουν ζητήσει την λειτουργία του τρένου ακόμα και την διαδρομή Κυπαρισσία-Αρχαία Ολυμπία, που είχε ζητήσει από χρόνια γνωστός ευεργέτης του τόπου. Το τουριστικό τρένο μπορεί να λειτουργήσει άμεσα μετά από συντήρηση του δικτύου εκτιμούν σιδηροδρομικοί, ενώ η Μεσσηνία θα μπορούσε λόγω τουρισμού να υλοποιηθεί σχέδιο για ηλεκτρικό τρένο στη γραμμή Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα αφού υπάρχει πακτωλός κονδυλίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τον σκοπό αυτό. Θυμηθείτε μόνο ότι η Βουλγαρία έχει παντού ηλεκτρικά τρένα, ενώ στη χώρα μας μόνο στην βόρεια Ελλάδα ως Αθήνα…

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Comments are closed.