fbpx

Παγωμένο ξανά το θέμα του δρόμου Καλόνερο-Τσακώνα παρά τις υποσχέσεις!

0

ΠΡΑΚΤΙΚΑ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΩΝ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ…

H ΠΑΓΩΜΑΡΑ μετά τις παχυλές υποσχέσεις που ακόμα δεν πήραν σάρκα και οστά για τον οδικό άξονα Καλονερό-Τσακώνα που έχει εξαγγελθεί αρκετές φορές, προβληματίζει τόσο την Κυβέρνηση όσο και τους τοπικούς φορείς.

Μάλιστα η πρόσφατη ανακίνηση του θέματος πήρε έκταση στο Δήμο Τριφυλίας όπου κυριαρχεί απογοήτευση καθώς στο Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας έχει τονιστεί κατ’ επανάληψη ότι ο Δήμος ζητούσε από το Αναπτυξιακό Συνέδριο που έγινε στην Τρίπολη την επιτάχυνση των έργων, ιδίως μετά τις υποσχέσεις του Γ.Γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε, που ως τώρα πέφτουν στο κενό αν δεν γίνει καμία δημοπράτηση.

ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Την ίδια στιγμή την αδράνεια στο θέμα πιστοποίησε η ιστοσελίδα ypodomes.com, καθώς για την τροποποίηση των συμβάσεων στα μεγάλα έργα έχουν μείνει ορφανά τα τμήματα της Ολυμπίας Οδού Πύργος-Καλό Νερό και Καλό Νερό-Τσακώνα. Από τη στιγμή που «κόπηκαν» το 2013, πολύ λίγα πράγματα έχουν γίνει για να δούμε αυτά τα έργα να υλοποιούνται. Σε μία πρώτη ανάγνωση γίνεται λόγος για τμήματα με μικρές ροές που δεν συνδέουν δύο σημαντικά αστικά κέντρα αλλά αγροτικές περιοχές και είναι μάλλον απίθανο να δούμε να γίνονται αυτοκινητόδρομοι.

Το πρώτο τμήμα από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό έχει το περιβαλλοντικό πρόβλημα του περάσματος του Καϊάφα. Αυτό από μόνο του δημιουργεί μεγάλα αναχώματα λόγω της ανάγκης νέας χάραξης με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει (αύξηση κόστους λόγω απαλλοτριώσεων).

Ωστόσο για το τμήμα αυτό έχει ανακοινωθεί η δημοπράτηση για τη βελτίωσή του με 20 εκατ. ευρώ από το ΠΔΕ.

ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΑ…

Για το Καλό Νερό-Τσακώνα, που δημοσιεύματα το φέρνουν ως τμήμα που ενδιαφέρει τον Μορέα, η κατάσταση δεν είναι και πολλή καλύτερη. Μιλάμε για ένα άξονα 28χλμ που χρειάζεται διαπλάτυνση (ενδεχομένως και κατά τόπους νέα χάραξη) όπου δεν έχουν εκτελεστεί απαλλοτριώσεις, άρα το κόστος κατασκευής δεν είναι και τόσο ευτελές μάλλον το αντίθετο (πάνω από 150 εκατ.ευρώ).

Το έργο έχει το προνόμιο να είναι περιβαλλοντικά εγκεκριμένο και στο μεγαλύτερο μέρος του προβλέπει νέα χάραξη: Παράκαμψη στο Κοπανάκι με κατ εντ κάβερ, διέλευση πιο νότια στο Δώριο από τον υφιστάμενο δρόμο και πιο βόρεια σε Μάλθη – Κόκλα και στην περιοχή που είναι οι στροφές (μεταξύ Καλού Νερού – Κοπανακίου) καινούργια χάραξη.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Share.