fbpx

5 τροφές που θα έβγαζε από τη διατροφή σας κάθε διατροφολόγος!

0

Μπορεί να μην έχετε την οικονομική δυνατότητα να πληρώσετε για να έχετε προσωπικό διατροφολόγο αλλά αυτός είναι και ο λόγος που εμείς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

Η Αμερικανίδα διατροφολόγος Meryl Pritchard μας λέει ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να βγάλουμε μια και καλή από τη ζωή μας.

Δημητριακά και ψωμί Η Pritchard λέει πως πρέπει να τρώμε τροφές που μπορούμε να βρούμε στη φύση και που δεν είναι επεξεργασμένες. Τα δημητριακά και το ψωμί, για παράδειγμα, έχουν υποστεί τεράστια επεξεργασία μέχρι να φτάσουν στο πιάτο σας.

Επομένως καλό είναι να μην υπάρχουν στη διατροφή σας. Το ψωμί όπως όλοι ξέρουμε είναι δύσκολο για το στομάχι μας καθώς δυσκολεύει την πέψη. Επομένως το ψωμί αλλά και τα δημητριακά μπορεί να σας κάνουν να νιώθετε κουρασμένοι και αργοί κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Γιαούρτι Μπορεί να νομίζετε ότι το γιαούρτι είναι σούπερ υγιεινό αλλά τα περισσότερα γιαούρτια περιέχουν πολλή ζάχαρη. Αν βρείτε ένα γιαούρτι που δεν περιέχει ζάχαρη φυσικά και μπορείτε να το φάτε. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να το λέει στα μικρά γράμματα της συσκευασίας.

Πατατάκια και κρακεράκια Ο λόγος που πρέπει να βγάλετε τις συγκεκριμένες τροφές από τη διατροφή σας είναι προφανής. Πρόκειται για πολύ επεξεργασμένες τροφές και για περιττές θερμίδες που δεν έχουν κανένα νόημα. Τα πατατάκια είναι γεμάτα αλάτι και κακά λιπαρά. Απλά βγάλτε τα από το σπίτι σας. Αν δεν υπάρχουν σε αυτό δύσκολα θα τα αναζητήσετε.

Αναψυκτικά Κάθε κουτάκι αναψυκτικού περιέχει 40 γραμμάρια ζάχαρη. Αυτή είναι μεγαλύτερη ποσότητα από εκείνη που πρέπει να καταναλώνει ένας άνθρωπος ημερησίως.

Μη βιολογικά προϊόντα Ναι, μπορεί τα βιολογικά να είναι πιο ακριβά αλλά είναι σίγουρα και πολύ πιο υγιεινά. Τα φρούτα και τα λαχανικά που καταναλώναμε πριν από μερικές δεκαετίες είχαν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά από ό,τι έχουν σήμερα. Έτσι όταν σήμερα τρώτε ένα μήλο δεν παίρνετε τόσα θρεπτικά συστατικά όσο θα πέρνατε μια δεκαετία πριν. Προτιμήστε τις βιολογικές εκδοχές των φρούτων και των λαχανικών και κάντε το για την υγεία σας.

Share.