fbpx

Η γεμάτη… αιχμές απάντηση της ΔΕΥΑΜ στην καταγγελία πολίτη για τη λειτουργία της

0

ΑΜΕΣΗ ήταν η αντίδραση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Μεσσήνης (ΔΕΥΑΜ), στην καταγγελία του Θόδωρου Σταυριανόπουλου, την οποία δημοσίευσε η «Φ», αναφορικά με τη λειτουργία της επιχείρησης, την οποία χαρακτήριζε για «γέλια και για κλάματα».

Ο κ. Σταυριανόπουλος, διαμαρτυρόταν για την παρέχει ύδρευσης στο πατρικό του σπίτι στη Βαλύρα και έναν υπέρογκο λογαριασμό τον οποίο πλήρωσε, αν και έφερε άλλο αριθμό υδρομέτρου. Ο Θόδωρος Σταυριανόπουλος, κατήγγειλε τον διευθυντή και τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΜ για αδιαφορία, αφού όπως ανέφερε στην επιστολή του, είχε ζητήσει εδώ και έναν μήνα εξηγήσεις με κάθε τρόπο και δεν έλαβε ποτέ απάντηση! Η αντίδραση, ήρθε επίσημα μετά τη δημοσίευση στον Τύπο, με τον πρόεδρο της επιχείρησης Κώστα Μπουρίκα, να ξεκαθαρίζει αρχικά στην απάντησή του, πως δεν έχει σκοπό να αντιπαρατεθεί με τον κ. Σταυριανόπουλο ή οποιοδήποτε άλλο πολίτη, για τους οποίους, όπως σημείωσε, η ΔΕΥΑΜ πασχίζει καθημερινά, προσπαθώντας να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. «Ο εν λόγω κύριος όμως, όντας απών από το Δήμο και έχοντας πλήρη άγνοια για το τεράστιο έργο της επιχείρησης, προσπαθεί να την πλήξει και αυτό δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει αναπάντητο», αναφέρει στην απάντησή του ο κ. Μπουρίκας και στέκεται σε τρία σημεία – κλειδιά.

ΤΟ… ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ… ΑΙΧΜΕΣ
  • Η ΔΕΥΑΜ προβαίνει σε 64.000 μετρήσεις ετησίως και είναι λογικό να γίνονται και λάθη, τα οποία και διορθώνονται άμεσα από την υπηρεσία, χωρίς να είναι απαραίτητη η εμπλοκή του προέδρου και του γενικού διευθυντή. Από την πρώτη στιγμή παραδεχτήκαμε το λάθος και είπαμε ότι θα το διορθώσουμε. Το να χαρακτηρίζει την απάντηση που του δόθηκε ως «δικαιολογίες της πλάκας», προκαλεί ερωτηματικά . Ο κ. Σταυριανόπουλος μπορεί να μην κάνει λάθος στην εργασία του, αντίθετα με εμάς που προσπαθούμε καθημερινά να τα περιορίσουμε.
  • Ο καταγγέλλων ενέργησε κατά τρόπο ανορθόδοξο, αφού πρώτα πλήρωσε τον λογαριασμό και μετά έλεγξε την ορθότητα της ένδειξης. Αποτέλεσμα τούτου ήταν η καθυστέρηση στην επίλυση του λάθους.
  • Τέλος, είναι απορίας άξιο για το πώς ο καταγγέλλων είναι ενήμερος για το ύψος των ανείσπρακτων οφειλών, ενώ επίσης δεν γνωρίζουμε τι εννοεί με τις ρυθμίσεις της «πλάκας».

«Συμπερασματικά θα θέλαμε να τονίσουμε ότι η ΔΕΥΑ Μεσσήνης είναι μια επιχείρηση, η οποία παρά τη μόλις 4 ετών λειτουργία της στον καλλικρατικό Δήμο Μεσσήνης σ’ έναν από τους δυσκολότερους τομείς, αυτόν της Ύδρευσης – Αποχέτευσης, έχει καταφέρει να καταξιωθεί στα μάτια των πολιτών του Δήμου προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Το γεγονός ότι κ. Σταυριανόπουλος προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ένα λάθος της επιχείρησης προκειμένου να μηδενίσει το έργο της με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προκαλεί τουλάχιστον εντύπωση και πολλά ερωτηματικά», καταλήγει στην με αιχμές απάντησή του ο Κώστας Μπουρίκας, τονίζοντας πως για τη ΔΕΥΑΜ, ο σεβασμός στον πολίτη και στο περιβάλλον, παραμένει προτεραιότητα.

Share.