fbpx

Ο δικός μας Νίκος Καλογερόπουλος εξομολογείται για το «Τρενοτεχνείο»

0
Ο ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ…

TRENOTEXNEIO

ΕΥΘΥΣ, παρορμητικός, ριζοσπαστικός, με διάθεση αυτοκριτικής, τιμώντας πάνω από όλα τον πολιτισμό ο καταξιωμένος δικός μας…Νίκος Καλογερόπουλος εξομολογείται σε μια συνέντευξη στον ραδιοσταθμό Παλμός 90,5 που μιλά όπως σκέφτεται, για το μέλλον αλλά και τις μεγάλες επιτυχίες στην Αθήνα το χειμώνα που πέρασε.

Συνέντευξη στον ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΖΙΚΑ

Τον Νίκο Καλογερόπουλο που πρωταγωνίστησε σε δύσκολους κατά την άποψή μας ρόλους από την τηλεοπτική μεταφορά του έργου του Καζαντζάκη «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» μέχρι το… προφητικό «Μάθε παιδί μου γράμματα» του Φιλιατρινού σκηνοθέτη Μαραγκού, αλλά και τους… σύγχρονους «Κυνικούς», όφειλε να τον αγκαλιάσει η Τριφυλία. Μιλά για το «παράπονό» του αλλά δεν το βάζει κάτω, γιατί το φως της τέχνης δεν μπορεί να σβήσει στην ράμπα της σκληρής σύγχρονης πραγματικότητας.

ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ… ΤΡΕΝΟΤΕΧΝΕΙΟ!

Ο γνωστός «Καλόγερας» μας μίλησε για τη φετινή πορεία του στην Αθήνα υποστηρίζοντας πως «ό,τι κάνω έχει μήνυμα, αλλιώς δεν αξίζει τον κόπο, όντως τολμήσαμε και κάναμε την “Γκέμμα” του φιλόσοφου καθηγητή Δημήτρη Λιαντίνη η οποία πήγε πολύ καλά στο Αθηναϊκό κοινό (απέσπασε όπως διαβάσαμε θετικές κριτικές με άριστες πινελιές τέχνης), πήγαμε και Θεσσαλονίκη οπότε συζητείται να επαναληφθεί την επόμενη θεατρική περίοδο”.

Ο δικός μας Νίκος εξομολογείται ότι “μου είχε λείψει αυτό, σου λέω από τα βάθη της ψυχής μου ίσως ήταν η μεγαλύτερη κουταμάρα που έκανα στα 67 μου χρόνια που δημιούργησα το «Τρενοτεχνείο» στην Κυπαρισσία, έδωσα την ψυχή μου ό,τι είχα και δεν είχα, εκείνο που κλαίω δεν είναι τα χρήματα που δώσαμε, αλλά κλαίω τα 8 ολόκληρα χρόνια που θα μπορούσα να είχα κάνει 4-5 ταινίες, τις ταινίες και τα θεατρικά μου”. Για να προσθέσει ότι “δεν είχε το αποτέλεσμα που θα περιμέναμε, δεν το λέω με παράπονο, μετά τις παραινέσεις φίλων, τα λάθη πληρώνονται αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού, το θετικό είναι ότι έχω μαγνητοσκοπήσει ένα κινηματογραφικό υλικό 60-70 ωρών από την πρώτη αξίνα που μπήκε στο χώρο του ΟΣΕ, που βρώμαγε, με αποτέλεσμα να φυτρώσει κάτι καλύτερο με τον χώρο που σήμερα προσφέρει δροσιά, συναυλίες, δρώμενα και παραστάσεις και σκέφτομαι να γίνει με όλο αυτό το υλικό ένα ντοκιμαντέρ”.

Ακόμα και το λάθος και η… ματαιοδοξία βγήκε σε καλό για να θυμηθεί τα λόγια του Οδυσσέα Ελύτη ότι: “ώσπου τέλος ένιωσα κι ας με λέγανε τρελό, από ένα τίποτα γίνεται ο παράδεισος…”.

ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ…

Πάντως ο Νίκος Καλογερόπουλος μιλώντας για το έλλειμμα πολιτισμού στον τόπο μας, μας αποκάλυψε ότι φέτος στο «Τρενοτεχνείο» θα γίνουν θεατρικές παραστάσεις, θα γίνει ένα δεκαήμερο με ανοιχτές πρόβες μουσικών από την Αθήνα για “να ετοιμάσουμε τα νέα τραγούδια που θα ηχογραφηθούν τον χειμώνα, τα οποία παίξαμε στο μπαράκι στην οδό Διδότου στην Αθήνα”. Για να συμπληρώσει ότι: “ελπίζουμε ότι η νέα δημοτική αρχή Τριφυλίας θα αγκαλιάσει τον χώρο ώστε να γίνει πραγματικά μια εστία πολιτισμού για τον τόπο, γιατί τελικά χωρίς πολιτισμό όπως λες κι εσύ είμαστε… κανείς”.

Κλείνοντας είπε ότι “Ελλάδα χωρίς πολιτισμό είμαστε τίποτα, ενώ θα γίνουν στο χώρο και δύο  εκδηλώσεις με φυσικούς επιστήμονες που θα μιλήσουν για την κλιματική αλλαγή το επόμενο διάστημα”. Ζήτησε από τον κόσμο να στηρίζει παντοιοτρόπως τον πολιτισμό, για να φωλιάσει η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο στον τόπο μας.

Share.