fbpx

«Πακέτο» σε επενδυτή τα 23 αεροδρόμια της χώρα με αυτό της Καλαμάτας στην πρώτη γραμμή!

0
SOS ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΑΜΕΣΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ

ΚΑΤΙ περισσότερο από έντονος, παραμένει ο προβληματισμός αναφορικά με το μέλλον των 23 κρατικών, περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας  τα οποία ως μία, ενιαία, εταιρεία, αναμένεται να αναζητήσουν τελικά, στρατηγικό επενδυτή, όπως προέβλεπε ο νόμος του 2013 που τροποποιήθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση.

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Σε αυτά, κυρίαρχη θέση, έχει το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, αφού έχουν τεθεί σε 3 διαφορετικές κατηγορίες. Αρχικά, αυτή της υψηλής επιβατικής κίνησης, που αφορά σε πάνω από 100.000 επιβάτες το χρόνο και περιλαμβάνει ακόμη, τη Χίο, την Αλεξανδρούπολη, τον Άραξο και την Κάρπαθο, στην κατηγορία της μεσαίας επιβατικής κίνησης  από 30 έως 100 χιλιάδες επιβάτες το χρόνο με τη Λήμνο, τα Ιωάννινα, τη Μήλο, τη Νάξο, την Πάρο, την Ικαρία και τα Κύθηρα και την κατηγορία εκείνων με τη χαμηλή επιβατική κίνηση, που είναι κάτω από 30.000 επιβάτες ετησίως, με τη Λέρο, την Σητεία, τη Ν. Αγχίαλος, την Κάλυμνο, τη Σκύρο, τη Σύρο, την Αστυπάλαια, το Καστελλόριζο, την Καστοριά, την Κάσο και την  Κοζάνη. «Υπάρχει σκέψη να ενταχθούμε σε ένα πακέτο, στο οποίο φαινόμαστε πρώτοι», δήλωσε ο αερολιμενάρχης Καλαμάτας Δημήτρης Μανδηλάρης», ο οποίος περιέγραψε ανάγλυφα την προβληματική σε έναν βαθμό, κατάσταση που επικρατεί, με τις παλιές υποδομές, τον περιορισμένο χώρο και φυσικά, την έλλειψη προσωπικού.

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΟΙ ΝΕΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

«Ήταν σε καλό δρόμο οι απαλλοτριώσεις και ελπίζουμε να ολοκληρωθούν, αφού οι ανάγκες είναι αυξημένες», δήλωσε ο κ. Μανδηλάρης και συνέχισε. «Η παλαιότητα σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα, είναι μείζονα θέματα μαζί με το προσωπικό, όμως πάνω απ’ όλα, πρέπει να προχωρήσουν οι απαλλοτριώσεις για να μπορέσουμε να έχουμε δύο ακόμη, θέσεις αεροσκαφών! Θέλουν για παράδειγμα να μείνουν Σαββατοκύριακο, να πάνε στη Μύκονο ίσως και να γυρίσουν, να πάνε στην Αθήνα και δεν έχουμε περιθώρια να εξυπηρετήσουμε αυτά τα αεροσκάφη, αφού στην πίστα μας, δεν μπορεί να παραμείνουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Αποβιβάζουν τους επιβάτες και πρέπει να επιστρέφουν εκεί από όπου ξεκίνησαν, καθώς δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνεται μακρά παραμονή, αφού δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης», εξήγησε ο Δημήτρης Μανδηλάρης, εστιάζοντας στα VIP, τα business class και όσα συνηθίζουμε να αποκαλούμε με τον όρο «τζετάκια», τα οποία αξίζει να σημειωθεί πως πέρυσι, παρουσίασαν μεγάλη άνοδο και φέτος, αν και πλασματικά ακόμη είναι στο -13%, αναμένεται να φτάσουν στο +30%, χωρίς ωστόσο να έχουν χώρο και χρόνο για να παραμείνουν.

ΜΕΙΖΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ  ΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Όλα αυτά βέβαια, παίρνουν ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, όταν αναλογιστεί κανείς πως στο πολιτικό αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο κατέγραψε νέα αύξηση, της τάξεως του 14% σε αυτό το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού υποδέχθηκε 7.000 περισσότερα άτομα σε σχέση με πέρυσι, δεν υπάρχει καν, το προσωπικό που απαιτείται. «Δεν έχω καμία ενίσχυση για το καλοκαίρι φέτος, αν και τα ωράρια έχουν… ανοίξει και υπάρχει φόρτος εργασίας! Από ‘κει και πέρα, περιμέναμε να γίνει μια ανακατανομή, να έρθει προσωπικό να ενισχύσει τα υπόλοιπα αεροδρόμια της Fraport, αλλά αυτό, δεν έχει γίνει», δήλωσε ο κ. Μανδηλάρης, ο οποίος παραδέχθηκε πως δεν είναι μόνο ο ίδιος ή το λιγοστό προσωπικό του «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» που υπερβάλλει εαυτόν για να ξεπερνιούνται τα όποια προβλήματα και να καθίσταται λειτουργικό. «Όλο το προσωπικό και όχι μόνο της Πολιτικής Αεροπορίας, υπερβάλλει εαυτόν, αφού η χρονική κυρίως επιβάρυνση που υπάρχει, αφορά και στην Αστυνομία και την Πολεμική Αεροπορία και κυρίως τον πύργο ελέγχου, με όλους, να συντονίζονται μαζί μας. Από 27 Ιουλίου πάμε… για 24ωρο, αφού δεν μπορώ να πω στον κόσμο: «Βγες έξω για μια ώρα»! Χρειαζόμαστε προσωπικό και αναβάθμιση», υπογράμμισε ο… ήρωας αερολιμενάρχης! «Τα 4 «chek in» είναι από το 1988, όταν η κίνηση ήταν στο 1/5 και σίγουρα, δεν φτάνουν πια. Αν έρθετε ειδικά Σαββατοκύριακα, θα δείτε ουρές να σχηματίζονται απ’ έξω. Ειδικά με την καθιέρωση δρομολογίων από μεγάλες εταιρείες, που μεταφέρουν περισσότερο κόσμο, χρειαζόμαστε και κλιματισμό και γενικότερα, παρεμβάσεις για τους επισκέπτες! Διακινούνται συνολικά, 250 χιλιάδες άτομα, δεν μπορείς να είσαι ανά δευτερόλεπτο πάνω από τον καθένα, υπάρχει κάποια δυσαρέσκεια κατά καιρούς», παρατήρησε ο Δημήτρης Μανδηλάρης, που στάθηκε καταληκτικά στην αύξηση επιβατών, η οποία από μόνη της, δεν αρκεί για την τουριστική ανάπτυξη, άλλωστε, πρέπει να θυμόμαστε πως δεν μένουν όλοι στη Μεσσηνία.

ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟ +14% ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ

«Πράγματι, είμαστε στο +14% σε τακτικές και τσάρτερ, συνεδριακές και άλλες πτήσεις, αφού έχουμε υποδεχθεί περίπου 7 χιλιάδες άτομα παραπάνω στο πρώτο αυτό εξάμηνο και νομίζουμε πως αν όλα πάνε καλά, αυτό θα αυξηθεί προς τον Αύγουστο, αφού περιμένουμε κι άλλες γραμμές, όπως το Μιλάνο, τη Λευκωσία και φυσικά, πολλά συνεδριακά προς τον Οκτώβριο», δήλωσε καταληκτικά ο αερολιμενάρχης Καλαμάτας Δημήτρης Μανδηλάρης, θυμίζοντας πως φέτος έχουμε αρκετούς νέους προορισμούς όπως η Ζυρίχη και το Βουκουρέστι, με τους ανθρώπους αυτούς, μαζί με την πληθώρα επωνύμων που καταφθάνουν για να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Costa Navarino, όπως ο Ρονάλντο και αμέτρητοι φίλοι και συμπαίκτες του, να μη σχηματίζουν και την καλύτερη δυνατή, πρώτη… εικόνα!

Share.