fbpx

Πάτρα – Πύργος: Πρόταση για ανάληψη των δύο “προβληματικών” εργολαβιών Καλογρίτσα!

0

ΠΡΟΤΑΣΗ-έκπληξη για την ανάληψη των προβληματικών εργολαβιών 1 και 4, του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, έκανε με επιστολή της η GD Infrastrutture με τις εκπτώσεις “Καλογρίτσα” (αυτές που έχει δώσει δηλαδή η κοινοπραξία Ομάδα Κατασκευών-Τοξότης) στον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης.

Του ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
από ypodomes.com

Η επιστολή αναφέρει πως “εν όψει του αδιεξόδου και της αβέβαιης εξέλιξης της διαδικασάς ανάθεσης των εργολαβιών 1 και 4 όπως πληροφορούμεθα από τα δημοσιεύματα του τύπου και με δεδομένη την επιθυμία μας να συμβάλλουμε δια την έγκαιρη, τεχνικώς άρτια και οικονομικότερη ολοκλήρωση του συνόλου του αυτοκινητόδρομου, σας γνωρίζουμε ότι, προτιθέμεθα να αναλάβουμε την κατασκευή των εν λόγω τμημάτων του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος και συγκεκριμένα το 1ο τμήμα Δουνέικα-Πύργο και 4ο Βάρδα-Α.Κ. Κυλλήνης, ενδεχομένως και μέσω των διαδικασιών που προβλέπονται πλέον στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο κατασκευής δημοσίων έργων με τις ίδιες τιμές έκπτωσης “Καλογρίτσα” προσκομίζοντας τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης προκειμένου να υπογραφούν άμεσα οι σχετικές συμβάσεις κατασκευής.

Όπως αναφέρεται, με την πρότασή αυτή επιτυγχάνεται:

  • Η έναρξη των εργασιών εντός 10 ημερών από την υπογραφή των συμβάσεων.
    · Η ολοκλήρωση των εν λόγω τμημάτων στον ίδιο χρόνο με τις λοιπές εργολαβίες και παράδοση ολόκληρου του αυτοκινητόδρομου στον συμβατικό χρόνο περαίωσης-λειτουργλιας εις τρόπον ώστε ο οδικός άξονας-καρμανιόλα να μετατραπεί στο σύνολό του σε ένα κλειστό και ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
    · Αποφυγή απώλειας Ευρωπαϊκών κονδυλίων.
    · Μέγιστη οικονομία για το ελληνικό Δημόσιο δεδομένου ότι οι εν λόγω εργολαβίες 1 και 4 θα κατασκευαστούν με “τιμές Καλογρίτσα” ήτοι 53,05% και 50,39%.
    · Αποφυγή αφενός και κατάπτωσης των εγγυητικών επιστολών Τράπεζας Αττικής και ΤΜΕΔΕ και αφετέρου της ανάληψης
    “επενδυτικού ρίσκου” με την έκδοση νέων.
    · Αποφυγή δεινής οικονομικής ζημίας για τον “συνάδελφο κ.Καλογρίτσα”.

Να θυμίσουμε πως από τις 8 εργολαβίες του Πάτρα-Πύργος, οι 5 έχουν συμβασιοποιηθεί, μία είναι μπλοκαρισμένη στο ΣτΕ ενώ στις άλλες δύο η μειοδότρια κοινοπραξία κηρύχθηκε έκπτωτη.

Share.