fbpx

 Τελευταία ευκαιρία οι επαναληπτικές εκλογές για τη Δυτική Μεσσηνία που απαιτεί ενιαία ανάπτυξη!

0

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία αποτελεί για την Δυτική Μεσσηνία ο β΄ γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών καθώς οι δημοτικοί άρχοντες που θα προκύψουν οφείλουν να αναδείξουν την δυναμική που αναπτύσσουν δύο όμοροι Δήμοι -Τριφυλίας και Πυλίας- οι οποίοι μέχρι σήμερα δυστυχώς δεν συνεργάστηκαν ποτέ, παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα ιδίως σε επίπεδο υποδομών έχουν κοινά χαρακτηριστικά.

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Η τόλμη με εξωστρέφεια που πρέπει να είναι ο νικητής μετά τις 3 Ιουνίου με την ανάληψη των νέων αρχόντων τον Σεπτέμβριο, αντικατοπτρίζει την θέληση των πολιτών να προχωρήσει μπροστά τόσο ο πρωτογενής, όσο και ο τριτογενής τομέας. Η αποφυγή των παλιών αντιλήψεων, η συνεργασία σε ταυτόσημα θέματα όπως είναι για παράδειγμα ο Σύνδεσμος Ύδρευσης «Τέλλος Άγρας», οι οδικοί άξονες, οι θαλάσσιες υποδομές, η ανάπλαση περιοχών αποτελούν το μεγάλο στοίχημα που τείνει να συγκλίνει στα όρια των νέων κοινών δια μέσω του «Κλεισθένη 1» συνεργασιών.

EΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ

Η Τριφυλία που παραμένει με εγκλωβισμένες τις υγιείς δυνάμεις της ανάπτυξης χωρίς νέο αίμα, ιδέες, επιχειρήσεις, επενδύσεις προσδοκά επιτέλους σειρά υποδομών.

  1. Την εκκίνηση του οδικού άξονα Καλονερό-Τσακώνα που ούτε η τότε Κυβέρνηση της Ν.Δ. όσο και του ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησαν παρά τις υποσχέσεις από την εποχή που υπουργός ήταν ο Γ. Σουφλιάς.
  2. Η εκβάθυνση με επέκταση του λιμανιού Κυπαρισσίας και του αλιευτικού καταφυγίου Μαράθου καθώς το αρχαιότερο λιμάνι της “Αρκαδιάς” μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για θαλάσσιες διαδρομές και μεταφορές στο Ιόνιο.
  3. Την επαναλειτουργία για τουριστικούς, εμπορευματικούς ίσως και επιβατικούς λόγους του σιδηροδρομικού δικτύου που καταλήγει στην Κυπαρισσία και
  4. Την δημιουργία Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου με συνδυασμό αναπλάσεων.
ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΕΣΠΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ

Η Τριφυλία που για χρόνια παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις των κυβερνήσεων δεν έχει ακόμα καν ξεκινήσει ο άξονας Πύλος-Ριζόμυλος-Καλαμάτα μαζί με την μεγάλη επένδυση στο Ρωμανού, δεν μπορεί να αναζητήσει ευοίωνο μέλλον χωρίς οδικούς άξονες. Μαζί με την αποπεράτωση υποδομών φιλοξενίας υδατοδρομίου, τα αρχαιολογικά και ιστορικά στοιχεία που διαθέτει ως πλεονεκτήματα, μπορούν να αποτελέσουν εφαλτήριο ενός σχεδίου πριν χαθεί το ΕΣΠΑ το οποίο κακά τα ψέμματα σύντομα θα αποτελέσει παρελθόν.

Η Δυτική Μεσσηνία δεν είναι το αποπαίδι του Νομού. Η πληθυσμιακή καθίζηση με τα ορατά σημάδια αστυφιλίας και την επιφυλακτικότητα των δημοτών σε πολιτικές πρακτικές του παρελθόντος, οφείλουν να προβληματίσουν τις νέες αρχές που θα προκύψουν. Η Τριφυλία στερείται από δρόμους, πλατείες κάπου -κάπου, καθαριότητα, κι άλλα ζητήματα. Η Πυλία δεν έχει αναδείξει στο έπακρο την ταυτότητα που της αρμόζει στο ιστορικό διάβα του χρόνου αν και έχει επιταχύνει τους ρυθμούς ανάπτυξης. Επιβάλλεται επομένως η ενιαία ανάπτυξη της πιο τουριστικής και δυναμικής ζώνης ώστε τα αποτελέσματά της να εξακτινωθούν σε όλο το Νομό. Εδώ που τα λέμε ούτε καν δρομολόγια λεωφορείων δεν έχουμε προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, οπότε μήπως να το… πάρουν αλλιώς οι νέοι δήμαρχοι που θα προκύψουν;

Share.