fbpx

Τέσσερις τρόποι για να μειώσεις τη ζάχαρη

0

Αν ο στόχος σου, εν όψει καλοκαιριού, είναι να υιοθετήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, η διατροφή σου είναι το βασικό κομμάτι στο οποίο πρέπει να εστιάσεις. Ο περιορισμός της ζάχαρης σίγουρα ανήκει στα must-do αλλά τα νέα είναι καλά, αφού δεν χρειάζεται να απαρνηθείς τα αγαπημένα σου γλυκά για να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή: Πλέον υπάρχουν πολλά γλυκαντικά που μπορούν να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη, όπως είναι η στέβια.

Πώς, όμως, θα ξεκινήσεις; Ανακάλυψε παρακάτω μερικούς εύκολους τρόπους να μειώσεις τη ζάχαρη στη διατροφή σου και γλυκά σνακ που δεν περιλαμβάνουν ζάχαρη, αλλά παραμένουν εξίσου γευστικά.

1. Κάνε συχνά γεύματα

Το να αφήνεις τον εαυτό σου να πεινάει αυξάνει τις πιθανότητες να έχεις λιγούρες και, τελικά, να στραφείς σε τροφές που έχουν πολλή ζάχαρη και πολλές θερμίδες. Προγραμμάτισε τα γεύματα και τα σνακ σου σωστά.

2. Πίνε περισσότερο νερό

Ένας άλλος τρόπος να περιορίσεις την πείνα και να μειώσεις τις λιγούρες για γλυκό είναι να παραμείνεις ενυδατωμένη. Μερικές φορές μπερδεύουμε τη δίψα για πείνα, οπότε έχε δίπλα σου ένα μπουκάλι με νερό και πίνε τακτικά ακόμα κι αν δε διψάς.

3. Προτίμησε μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά όπως η κανέλα και ο κουρκουμάς μπορούν να δώσουν στο φαγητό σου μια νέα και διαφορετική γεύση που μπορεί να αντικαταστήσει τη γλυκύτητα που είχες συνηθίσει. Ένα ακόμη έξυπνο trick: Αντικατάστησε τη ζάχαρη στον καφέ με κανέλα.

4. Βρες φυσικά υποκατάστατα ζάχαρης αλλά και γλυκών που να σε ικανοποιούν γευστικά σε κάθε περίσταση

Τα προϊόντα Sweet & Balance ανταποκρίνονται τέλεια στην περίπτωσή μας γιατί απευθύνονται σ’ αυτούς που ζουν χωρίς ζάχαρη αλλά δεν ζουν χωρίς γλυκό. Είναι ιδανικά σε μία ισορροπημένη διατροφή γιατί:

  • Δεν περιέχουν ζάχαρη αλλά φυσικό γλυκαντικό από εκχύλισμα του φυτού stevia
  • Έχουν περιορισμένες θερμίδες και λιπαρά
  • Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες
  • Έχουν χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη και χαμηλό Γλυκαιμικό φορτίο
Share.