fbpx

Θα φτάσει τελικά στη Μεσσηνία η Ολυμπία Οδός – “Πράσινο φως” για το Καλό Νερό Τσακώνα

0
ΈΝΤΟΝΟΣ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ – ΠΥΛΟΣ – ΜΕΘΩΝΗ

  ΣΤΡΑΜΜΕΝΑ στις υποδομές είναι όλων τα βλέμματα στην κυβέρνηση, με το δρόμο που αφορά στο δυτικό άξονα της Πελοποννήσου, το περίφημο Πάτρα –Πύργος, να βρίσκεται στο επίκεντρο. Μείζον για τη Μεσσηνία, κάτι που απασχολεί και το υπουργείο, είναι φυσικά και το πολύ… ταλαιπωρημένο κομμάτι που αφορά στην κατάληξη του  εν λόγω δρόμου, στο νομό, το τμήμα μέχρι την Τσακώνα, για το οποίο άλλωστε, πολλή μελάνη έχει χυθεί και πολύς λόγος έχει γίνει, μετά την απένταξή του.

Ρεπορτάζ
ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών και τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου, είχε για το θέμα, ο βουλευτής Ηλείας της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας, ο οποίος έλαβε την απάντηση πως το έργο θα γίνει με τον τρόπο που να εξυπηρετεί καλύτερα το δημόσιο συμφέρον και φυσικά, θα καταλήγει στην Τσακώνα, με την εξέλιξη αυτή –αν και κρατούν μικρό… καλάθι- να ικανοποιεί τους Μεσσήνιους, που έχουν δώσει… μάχες κατά καιρούς για το σημαντικό αυτό τμήμα της Ολυμπίας Οδού. Σύμφωνα με τον βουλευτή, η κυβέρνηση θα προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα, ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αναμένονται και οι εξελίξεις για το Καλαμάτα – Ριζμόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, το οποίο μαζί με τον ΒΟΑ της Κρήτης, προκαλεί πονοκέφαλο στην κυβέρνηση.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ
Ο πονοκέφαλος αυτός άλλωστε, είναι… μεταδοτικός και ταλαιπωρεί και τις κατασκευαστικές εταιρείες, αφού για τα έργα που βρίσκονται στο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, μοιάζει να τηρούνται από το υπουργείο, δύο μέτρα και δύο… σταθμά.
Πριν από μερικές ημέρες, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής αναγνώρισε τη σημασία του εν λόγω οδικού άξονα, ύστερα από τη διπλή συνάντηση που είχε με τον απερχόμενο δήμαρχο Πύλου – Νέστορος Δημήτρη Καφαντάρη και τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας Δημήτρη Καραλή, αλλά και με τον βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλο αργότερα, παρουσία και του γενικού γραμματέα Υποδομών κ. Καραγιάννη, τονίζοντας πως θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται, χωρίς καμία απόκλιση! Αξίζει να σημειωθεί πως για το έργο αυτό, που αγγίζει τα 312 εκατ. ευρώ, έχουν κατατεθεί προσφορές από 5 σχήματα και συγκεκριμένα, τους: Αβαξ, Ακτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος. Οι εταιρείες αυτές, ξέρουν πως η μέθοδος που έχει προκριθεί είναι εκείνη του ανταγωνιστικού διαλόγου με τη μορφή Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), κάτι που σημαίνει ότι θα κληθούν οι ίδιες να προτείνουν τη βέλτιστη χάραξη του έργου, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να προκηρυχθούν έργα που δεν είναι ώριμα μελετητικά, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται… Η διαδικασία άλλωστε, προβλέπει τρία στάδια, τα οποία μπορεί και να χρειάζονται περισσότερο και από τέσσερα χρόνια έκαστο, έως ότου ολοκληρωθούν και υπάρξει ανάδοχος. Έτσι λοιπόν, μπορεί ο Κώστας Αχ. Καραμανλή, να δηλώνει ότι δημοπρατεί μεγάλα έργα, όπως το πολυπόθητο δικό μας, όμως κανείς δεν μπορεί να ξέρει, πότε αυτό –και όχι μόνο- θα ξεκινήσει τελικά…

Share.