fbpx

Τηλεοπτική αλλαγή χρόνου -Που έδειξαν προτίμηση οι τηλεθεατές

0

Τι είδαν χθες βράδυ οι τηλεθεατές στην αλλαγή του χρόνου;

Πολλοί ήταν εκείνοι που επέλεξαν να υποδεχτούν τη νέα χρονιά χθες βράδυ παρέα με κάποιο από τα μουσικά τηλεοπτικά προγράμματα που είχαν ετοιμάσει τα κανάλια, με ένα όμως να αποδεικνύεται ο ξεκάθαρος νικητής.

Ποιος είναι αυτός; Ο Σπύρος Παπαδόπουλος με το «Στην Υγειά μας ρε παιδιά».

Το μουσικό πρόγραμμα του ΣΚΑΪ κατάφερε να τερματίσει πρώτο και με διαφορά τόσο σε γενικό σύνολο και νεανικό κοινό όσο και στο μισάωρο της  αλλαγής του χρόνου.

Τι έδειξαν οι πίνακες της Nielsen;

Αλλαγή χρόνου (23:45 – 00:15)

  • ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! (ΣΚΑΪ) – 39,9%
  • ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ (ALPHA) – 12,2%
  • 2019 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ (ΕΡΤ1)- 9,1%
  • ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2018 (OPEN Beyond)- 8%
  • ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (ΕΡΤ2) – 4,8%

Γενικό Σύνολο

  • ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! – 33,9%
  • ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ – 14,9%
  • ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2018 – 10,6%
  • ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ – 6,3%
  • 2019 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ – 5,4%

Δυναμικό Κοινό

  • ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! – 32,2%
  • ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ  – 15%
  • ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2018 – 11%
  • 2019 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ – 3,8%
  • ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ – 2,1%

 

Share.