fbpx

…το ναδίρ των καταναλώσεων που «καταπίνει» λαίμαργα το… ζενίθ του τουρισμού στη Μεσσηνία!!!

0
  • ΚΑΛΗ εβδομάδα φίλοι αναγνώστες! Μέσα… τα κεφάλια σιγά – σιγά, αφού πέρασε και το «Πάσχα του καλοκαιριού» κι έτσι… κάθε κατεργάρης, στον πάγκο του!
  • ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ και που ήρθε ο Δεκαπενταύγουστος και που πέρασε, τι έγινε; Στην πραγματικότητα, ούτε που… ακούμπησε, αφού οι επισκέπτες –και- στη Μεσσηνία, με το… ζόρι, κατάφεραν να εξοικονομήσουν λίγα χρήματα για διανυκτερεύσεις, καύσιμα για το πήγαινε – έλα και διόδια! Που να βρουν τα παραπάνω για καφέδες, παγωτά και φαγητά;
  • ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ; Δίκιο έχεις! Μπορεί η Μεσσηνία να έχει γίνει προορισμός και μάλιστα οικονομικός και εύκολα προσβάσιμος, αλλά η κρίση, δεν κάνει… διακρίσεις και προφανώς, είναι ακόμη εδώ!
  • ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, μπορεί να κυριάρχησε το… αδιαχώρητο και να μην έπεφτε ούτε καρφίτσα σε ολόκληρο το νομό λίγο πριν τη μεγάλη γιορτή -αλλά και ακόμη, για τις επόμενες μέρες- όμως η εικόνα αυτή, είναι «πλασματική» όσον αφορά στα έσοδα, αφού δε μεταφράστηκε σε καταναλώσεις, με τον προβληματισμό όλων, κάτι περισσότερο από έντονο!
  • ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ άλλωστε να μιλάς για τουριστική ανάπτυξη, να… βαφτίζεις: «Βαριά βιομηχανία» τον τουρισμό στη χώρα και να μην κάνεις τίποτε για τα… αυτονόητα! Αλλά για τι έχεις… κάνει ως τώρα; Ο άλλος βασικός πυλώνας, ο αγροτικός τομέας, που βρίσκεται; Τι προβλήματα αντιμετωπίζει; Πόσο πουλιέται το λάδι; Τι θα γίνει με σύκα; Κάναμε κάτι για το δάκο; Νερό έχουμε;
  • ΞΕΡΩ, ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ… Σε νιώθω! Έτσι έμαθες μια ζωή, αλλά σταμάτα τα μεγάλα λόγια βρε παιδί μου! Σήκωσε τα μανίκια και ξεκίνα την πραγματική δουλειά… Δεν βγαίνει άκρη με τα ευχολόγια τόσα χρόνια, δεν το βλέπεις;
  • ΚΑΛΕΣ Οι Εκθέσεις και οι… τζάμπα βόλτες, αλλά δεν αποδίδουν, τι δεν καταλαβαίνεις δηλαδή; Θέλεις να φέρνεις επισκέπτες, αλλά δε σε νοιάζει ούτε που θα μείνουν, ούτε τι υπηρεσίες θα τους παρέχεις, ούτε πως είναι οι υποδομές και οι δομές σου και περιμένεις την… ποιότητα, που θα σου κάνει τη διαφορά!
  • Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ δυστυχώς, εξελίσσεται σε έναν κοντινό μεν στην Αθήνα προορισμό, αλλά σε έναν προορισμό του Σαββατοκύριακου ή του… περάσματος, αφού πολλοί είναι εκείνοι, Έλληνες και ξένοι, που συνδυάζουν την παραμονή τους στους γύρω νομούς, με ένα πέρασμα από τον τόπο μας, στον οποίο αφήνουν 5 – 6 ευρώ για δυο καφέδες σε πλαστικό, άντε και κανένα ακόμη ευρώ για σουβλάκι στο χέρι!
  • ΈΤΣΙ ΟΜΩΣ, δε βγαίνει… το μέτρημα! Οι 35 μέρες, το φράγμα των οποίων δεν έχει ακόμη σπάσει όπως δήλωσε στη «Φ» ο πρόεδρος των ξενοδόχων Δημήτρης Καραλής, δεν είναι προφανώς ικανές, να κρατήσουν ψηλά, τον τουρισμό στο νομό και κυρίως, δε μπορούν να καταστήσουν βιώσιμες τις επιχειρήσεις του τόπου.
  • ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΡΑ. Μέτρα σοβαρά τα οποία πρέπει να ληφθούν… χθες, γιατί τι να το κάνεις να επικρατεί το αδιαχώρητο στην πρωτεύουσα και το νομό; Τι κι αν είναι γεμάτα τα κάθε λογής μικρά διαμερισματάκια από την Airbnb και αν ψωνίζουν ντομάτες και κρεμμύδια από τη γνωστή γερμανική αλυσίδα για μεσημεριανό τους οι «τουρίστες»;
  • ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ να έχεις και έσοδα! Χωρίς έσοδα άλλωστε, δεν μιλάς για τουρισμό, αλλά για… μπες – βγες! Για ένα αλισβερίσι δίχως κανένα ουσιαστικό (πέραν της προβολής σε έναν –μικρό- βαθμό) αντίκρισμα!
  • ΤΟ ΝΑΔΙΡ να μετράς λοιπόν! Το ναδίρ της κατανάλωσης, που λέει… πιο πολλά από πολλά και πληγώνει, σε… αντίθεση με το ζενίθ των αφίξεων και της επισκεψιμότητας!
  • ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΕΝΙΘ άλλωστε, είναι -όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί- πέρα για πέρα πλασματικό! Γι’ αυτό, ας έχουμε όλοι… το νου μας!
Share.