Ξεκινούν σήμερα οι χειμερινές εκπτώσεις – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

0

ΣΤΗΝ… ΙΣΤΟΡΙΑ πέρασαν ήδη, οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς του 2018, με τους εμπόρους, ύστερα από την καλή κίνηση των τελευταίων ημερών, να ευελπιστούν στην ικανοποιητική αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και στις εκπτώσεις, οι οποίες ανοίγουν σήμερα αυλαία. Αυτή, είναι ίσως και η τελευταία ελπίδα των επαγγελματιών να κερδίσουν κάποια χρήματα και να καλύψουν μερικές από τις βασικές τους υποχρεώσεις, αφού τα έξοδα είναι αυξημένα και τα έσοδά τους λιγοστά. “Μετά τις γιορτές και τη μια εβδομάδα… χαλάρωσης ξεκινάμε επίσημα σήμερα, με τις χειμερινές εκπτώσεις”, δήλωσε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμάτας, Λίλιαν Ψηλάκη, σημειώνοντας πως όλο σχεδόν το χρόνο, οι επαγγελματίες πωλούν τα προϊόντα τους σε πολύ καλές, τιμές, κάνοντας μικροπροσφορές, για να μπορέσουν να προσελκύσουν πελάτες. “Πιστεύω πως οι εκπτώσεις θα κυμανθούν σε υψηλά ποσοστά προς όφελος του καταναλωτικού κοινού αφού όλοι θέλουν να προσελκύσουν κόσμο και να αυξήσουν τους τζίρους τους”, σημείωσε με νόημα, η πρόεδρος του Συλλόγου, η οποία στάθηκε και στην ανάγκη, η πολιτεία να σκύψει στα προβλήματα των εμπόρων, αφού με τα δεδομένα της υπερφορολόγησης και της εδραιωμένης κρίσης, τα λουκέτα, διαδέχονται το ένα το άλλο!

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Οι εκπτώσεις θα ολοκληρωθούν στο τέλος Φεβρουαρίου και γι’ αυτόν τον ενάμιση μήνα, οι ευκαιρίες θα είναι πολλές για τους καταναλωτές, οι οποίοι αν επιθυμούν, μπορούν να επισκεφθούν τα καταστήματα και την ερχόμενη Κυριακή, οπότε και όπως συνηθίζεται στην πρεμιέρα της περιόδου, θα παραμείνουν ανοιχτά, από τις 11 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ! Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό. Οι κυρώσεις είναι αυστηρές και στους παραβάτες των διατάξεων επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο των 5.000 ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα 5 ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Γεωργία Αναγνωστοπούλου
Share.