Προειδοποιητικό μήνυμα οργάνωσης για δηλητήριο σε προϊόντα

Στις 5.13 το απόγευμα της Δευτέρας εστάλη το παρακάτω e-mail στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της «Ζούγκλας» με τον τίτλο «Πράσινη Νέμεσις – Πράξη 2η (Προειδοποιητικό μήνυμα)».


Το μήνυμα, αγνώστου αποστολέα, συμπεριελάμβανε φωτογραφίες από προϊόντα εταιρειών όπως η Coca Cola, Nestle, Unilever και ΔΕΛΤΑ. Οι συντάκτες του μηνύματος προειδοποιούν ότι τα δηλητηριασμένα προϊόντα θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Αττική.

 

Να θυμίσουμε ότι τον Δεκέμβριο 2013 είχε αποσταλεί στο zougla.gr ένας φάκελος που περιείχε ένα αναψυκτικό των 500 ml, usb stick με αποθηκευμένη μια προκήρυξη έξι σελίδων που έφερε την υπογραφή FAI/IRF Διεθνές Επαναστατικό Μέτωπο / Πυρήνας Nicola και Alfredo και ένα video διάρκειας δυόμιση λεπτών. Μάλιστα έκαναν λόγο για «σαμποτάζ μόλυνσης εμπορευμάτων μαζικής κατανάλωσης».

ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗ ΣΤΟ ZOUGLA.GR ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ

«Πράσινη Νέμεσις – Πράξη 2η (Προειδοποιητικό μήνυμα)

Προϊόντα των μεγαλοεταιρειών Coca Cola, Nestle, Unilever και ΔΕΛΤΑ (αναλυτικότερα αναφέρονται παρακάτω) έχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ. Για ένα διάστημα, το οποιο δε θα αποκαλύψουμε καθώς δε θέλουμε να αποσυρθούν μερικώς οι παρτίδες που κυκλοφορούν, απαλλοτριώσαμε από γνωστες αλυσίδες super market σε όλη την Αττική τα προϊόντα αυτά.

Η σάλτσα για Ceasar σαλάτες τις Hellmans (που ανήκει στην Unilever) ήταν αρκετά εύκολη. Απλά τραβήξαμε το καπάκι με δύναμη, χωρίς να ξεσφραγιστει, αφαιρέσαμε 10mL του προϊόντος και προσθέσαμε 10mL χλωρίνη. Ανακινήσαμε, και το προϊόν δεν παρουσιάζει καμια εμφανή αλλοίωση.

Για το ”Φρέσκο γάλα” της ΔΕΛΤΑ ήταν επίσης απλή η διαδικασία. Το μονο που χρειάστηκε ήταν να εμβολίσουμε μια σύριγγα στο πάνω μέρος της συσκευασίας, να γείρουμε τη συσκευασία, να αφαιρέσουμε 20mL του προϊόντος και να γεμίσουμε με 20mL υδροχλωρικό οξύ (HCl). ξαναπιεσαμε το χαρτόνι για να σιγουρευτούμε ότι δε στάζει και βεβαιωθήκαμε πως είναι σαν καινούργιο.

Για τις σάλτσες ντομάτας Pummaro (της Unilever) ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία με το γάλα, με τη διαφορα ότι χρειάστηκε να ανασηκώσουμε λίγο το πάνω μέρος της συσκευασίας, ώστε να τοποθετηθεί η σύριγγα, να αφαιρέσουμε 10mL προϊόν και να γεμίσουμε με 10mL υδροχλωρικό οξύ. Έπειτα απλά συγκολλήσαμε τα πλαϊνά του πάνω μέρους με λίγη κολλα σε ένα λεπτό πινέλο.

Για τα προϊόντα τις Nestle και της Coca Cola ακολουθήθηκε η εξής διαδικασία: ξεκολλήσαμε ελάχιστα την ετικέτα τους, και στο σημείο της κολλας ανοίξαμε με πυρωμένο τσιμπιδάκι πολύ λεπτή τρυπα ώστε να χωρα ισα ισα η μύτη της σύριγγας και να αφαιρέσουμε 20mL απ’ τα προϊόντα, επανατοποθετώντας 20mL υδροχλωρικού οξέως. Σφραγίσαμε την τρυπα με ελαχιστη σιλικόνη και απλά ξανακολλήσαμε την ετικέτα. Δεν υπήρξε κάποια εμφανής παραμόρφωση του προϊόντος.

Καθ’ όλη τη διάρκεια τις διαδικασίας φροντίσαμε ώστε να μην αφήσουμε καθόλου γενετικό υλικό που να μπορεί να μας ταυτοποιησει, και επίσης μετά το τέλος τις διαδικασίας για όλα τα προϊόντα, καθαρίστηκαν επαρκώς, για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά.

Πιο συγκεκριμένα, απαλλοτριώθηκαν και δηλητηριάστηκαν:
-12 σάλτσες για Ceasar σαλάτες της Hellmans (Unilever)
-23 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ”Κλασσική” (Unilever)
-11 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ”Πιο συμπυκνωμένη” (Unilever)
-35 συσκευασίες ”Φρέσκο γάλα” της ΔΕΛΤΑ
-12 μπουκάλια Nestea ροδάκινο, της Nestle
-10 μπουκάλια Nestea λεμόνι, της Nestle
-29 μπουκάλια Coca Cola Light

Τα δηλητηριασμένα προϊόντα θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Αττική. Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποτραπεί κάπως η διαδικασία επανατοποθέτησης, καθώς όπως τα απαλλοτριώσαμε έτσι και θα τα βάλουμε πίσω (μακριά από κάθα είδους ”ματια”, ηλεκτρονικά και μη).

Η επανατοποθέτηση των προϊόντων θα ξεκινήσει 3 μέρες ακριβώς μετά την αποστολή του συγκεκριμένου μηνύματος (δηλαδή θα ξεκινήσει από τις 22/12/2016) και θα διαρκέσει ακριβώς 2 εβδομάδες (μέχρι τις 5/1/2017).

Επιχειρησιακή στοχοθεσία της συγκεκριμένης δράσης είναι το σαμποτάζ των παραπάνω εταιρειών μέσω της πλήρους απόσυρσης των προϊόντων τους για τις 2 αυτές εβδομάδες, καθιστώντας σαφές πως δεν αποσκοπούμε να προκαλέσουμε οποιαδήποτε ζημια σε καταναλωτές. Χτυπώντας το μαρκετιστικο προφίλ των συγκεκριμένων μεγαλοεταιρειών, επιδιώκουμε να τους προκαλέσουμε οικονομικό πλήγμα, καθώς, αν θέλουν να είναι ”ασφαλείς” οι πελάτες τους, θα πρέπει να αποσύρουν όλες τις παρτίδες των προϊόντων που θα είναι στα ράφια για όλο το διάστημα κατά το οποιο θα διαρκέσει η δράση.

Για τη δημοσίευση του συγκεκριμένου προειδοποιητικού μηνύματος καθιστούμε υπεύθυνα τα καθεστωτικά μέσα στα οποια έχει αποσταλεί (Καθημερινή, Ζούγκλα, Bloko, Newsbeast). Σε περίπτωση μη δημοσίευσης, με ο,τι αυτό συνεπάγεται, καθαρά υπεύθυνα θα είναι πάλι τα συγκεκριμένα μέσα.

Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δημοσιευτεί αναλυτικό κείμενο ανάληψης ευθύνης».

Οι φωτογραφίες:

Ειδικός ενημερώνει για τις συνέπειες κατάποσης 100 ml υδροχλωρικού οξέος

Το 2013 είχαμε απευθυνθεί στον στον χημικό και τεχνολόγο τροφίμων, Π. Παναγιωτόπουλο, προκειμένου να μας ενημερώσει για τις ζημιές που μπορεί να προκαλέσει στον οργανισμό η κατάποση 100 ml υδροχλωρικού οξέως για την αντίστοιχη περίπτωση με την Coca Cola.

Το υδροχλωρικό οξύ είναι υδατικό διάλυμα του αέριου υδροχλωρίου με το οποίο έχει και τον ίδιο χημικό τύπο, HCl. Είναι ανόργανο ισχυρό οξύ, πολύ διαβρωτικό με πολλές και σημαντικές βιομηχανικές χρήσεις. Προσβάλλει το δέρμα και καταστρέφει κάθε φυτικό ή ζωικό ιστό. Το καθαρό υδροχλωρικό οξύ είναι τελείως άχρωμο, αλλά το υδροχλωρικό οξύ του εμπορίου είναι κιτρινωπό επειδή περιέχει προσμίξεις.

Το παλιότερο όνομά του ήταν σπίρτο του άλατος. Το όνομα αυτό το πήρε από την εποχή κατά την οποία παρασκευαζόταν αποκλειστικά και μόνο από το κοινό μαγειρικό αλάτι το οποίο αποτελεί στη φύση άφθονη και φθηνή πρώτη ύλη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, εάν κάποιος πιει έστω και μία γουλιά μπορεί να υποστεί εγκαύματα β’ βαθμού σε φάρυγγα και λάρυγγα. «Επηρεάζονται τα όργανα του ανθρώπου. Το HCl είναι πολύ ισχυρό διάλυμα, όπως η χλωρίνη. Χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό μαρμάρων», αναφέρει ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να αντιληφθεί με μία γουλιά την πρόσμιξη του οξέως με την coca cola. «Δεν έχει κακή οσμή. Ωστόσο είναι 10.000 φορές πιο ισχυρό από το ανθρακικό των αναψυκτικών», αναφέρει.

Ωστόσο, εάν κάποιος καταπιεί 100 ml υδροχλωρικού οξέος που είναι αναμεμειγμένο με coca cola, τότε θα υποστεί σοβαρά εγκαύματα στην στοματική κοιλότητα (στόμα), την ρινική κοιλότητα, αλλά και το στομάχι. Κάποιος που έχει αδύνατο οργανισμό παρουσιάζει μεγάλες πιθανότητες να παρουσιάσει βλάβες μη αναστρέψιμες και να μην καταφέρει να κρατηθεί στη ζωή.

ΠΗΓΗ : zougla.gr

166 Συνολικές προβολές, 59 Σήμερα

Leave a Reply