● ΣΤΗΝ 3η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ SPORT2 Ο «ΚΑΝΕΛΟΣ» (PEUGEOT 106 S16)● ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΕΧΑΓΙΑΣ, ΕΔΙΠΙΔΗΣ, ΕΔΙΡΝΕΛΗΣ, ΓΙΑΤΡΑΚΟΣ, ΦΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΙΤΤΑΡΑΣ ΤΑΧΎΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ (ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ) ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ
ΑΓΩΝΑΣ Ταχύτητας Τρίπολης: Επανεκκίνηση! Οι Αγώνες Ταχύτητας αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού παγκοσμίως και σε αυτό το πλαίσιο, η διεξαγωγή τους στη χώρα μας έχει μεγάλη σημασία. Αυτός ήταν άλλωστε και ο σκοπός των ανθρώπων του Αθλητικού Σωματείου Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), όταν ανέλαβαν την πρωτοβουλία διοργάνωσης Αγώνα Ταχύτητας, κάτι που είχε πολύ καιρό να συμβεί. Έτσι έγινε λοιπόν, με τους αγώνες ταχύτητας να εκκινούν εκ νέου σε μια γνώριμη και αγαπημένη τοποθεσία, το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης, κατά τη διάρκεια του διημέρου 19-20 Νοεμβρίου.
Ο Αγώνας Ταχύτητας συνδυάστηκε με τη διεξαγωγή Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC) και προσέλκυσε συνολικά τη συμμετοχή 81 οδηγών, οι 43 από τους οποίους εντάχθηκαν στον Αγώνα Ταχύτητας και οι 38 στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης. Το διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο 19 Νοεμβρίου με τις Δοκιμές, όμως η δράση κορυφώθηκε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, με τη διεξαγωγή των αγώνων της κάθε Κατηγορίας.
Η πυκνή πρωινή ομίχλη, δυσκόλεψε αρχικά το έργο της Οργάνωσης, όμως στη συνέχεια ο καιρός βελτιώθηκε, επιτρέποντας στους θεατές, που ήταν πολλοί και αυτό ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, αλλά και στους οδηγούς να ευχαριστηθούν τον αγώνα. Οι συμμετέχοντες του Αγώνα Ταχύτητας χωρίστηκαν σε 4 Κατηγορίες (Sport, Touring, Ιστορικά, Formula Saloon) ανάλογα με τις τεχνικές προδιαγραφές ή την χρονολογία κατασκευής του οχήματός τους.
«Bakonick» «Κανέλος» και Χριστόφορος Αλεξόπουλος
στο βάθρο των νικητών των κατηγοριών τους
Ο αγώνας Ταχύτητας της Τρίπολης είχε μεσσηνιακό άρωμα και παρουσίες στο βάθρο των νικητών!
Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης όπου έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο ο αγώνας παρουσία πολυάριθμων θεατών, συμμετείχαν συνολικά οκτώ πληρώματα της ΑΛΑ Καλαμάτας, τρία εκ τω οποίων κατόρθωσαν με τις θεαματικές και ταχύτατες εμφανίσεις τους να ανεβούν στο βάθρο των κατηγοριών τους!
Ο Νίκος «Κανέλος» Γιαννακόπουλος έτρεξε με Peugeot 106 s16 και κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία Sport2, ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος με Οpel Ascona αναδείχθηκε 2ιος στην κατηγορία Τουρισμού Τ2, ενώ στην Κατηγορία Saloon ο Νίκος Μπακόγιωργας πιο γνωστός ως «Bakonick», που έτρεξε με Τοyοtα Corrola ae86, κατέκτησε τη δεύτερη θέση!
Άτυχος ήταν ο Θόδωρος Αλεξόπουλος που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, όπως και ο Νίκος Παπαδόπουλος, με τον τελευταίο να μιλά με ενθουσιασμό για την συμμετοχή του κατά τις δοκιμές του Σαββάτου: «Συμμετέχω στο συγκεκριμένο αγώνα επειδή μου αρέσουν πολύ οι Αγώνες Ταχύτητας. Είχα να συμμετάσχω σε αγώνα, από την τελευταία φορά που διεξήχθη Αγώνας Ταχύτητας στα Μέγαρα. Όλα πήγαν καλά σήμερα και αύριο θα ξεκινήσουμε από την πρώτη θέση. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους.» ωστόσο ο Παπαδόπουλος ξεκίνησε από την πρώτη θέση, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων και έτσι αναγκάστηκε κι αυτός να εγκαταλείψει την προσπάθειά του.
Νικητής στην SPORT ο πρωτάρης σε σιρκουί
Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS, A/6)
Η Κατηγορία Sport άνοιξε το «χορό», σημαίνοντας και τυπικά την επανέναρξη του θεσμού των Αγώνων Ταχύτητας, με 2 σκέλη διάρκειας 12 γύρων -το καθένα- που είχαν αρκετές διακοπές και διαρκείς ανακατατάξεις. Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο 23χρονος Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS, A/6) στην πρώτη του συμμετοχή σε σιρκουί και παρά το γεγονός ότι στις Δοκιμές του Σαββάτου, αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και δεν συμμετείχε. Παρόλα αυτά, αν και ξεκίνησε το πρώτο σκέλος από την τελευταία θέση, αναρριχήθηκε στην κατάταξη τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του πρωινού αγώνα, για να φτάσει στη νίκη κατά τη διάρκεια του Β’ Σκέλους.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος (Peugeot 106 S16, A/6) που βελτίωνε διαρκώς τις επιδόσεις του, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 S16, A/6) ο οποίος έχασε τη δεύτερη θέση λίγο πριν το τέλος, όταν και αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να τερματίσει ρετάροντας. Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Χαράλαμπος Μίλλης (Peugeot 106 S16, N/2) ο οποίος κατέκτησε τη νίκη της επιμέρους κλάσης Ν/2. Στην κατάταξη τόσο της Γενικής όσο και της Ν/2, ακολούθησαν οι Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) και Χαρίλαος Γιαννούλης (Peugeot 106 S16), οι οποίοι συμπλήρωσαν την 3αδα της κλάσης. Να σημειωθεί, επίσης, πως ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A/6) που ξεκίνησε από την Pole Position και κέρδισε το Α’ Σκέλος, εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα.
Νικητής στην Κατηγορία Τουρισμού
ο Γιώργος Κεχαγιάς με Ford Sierra RS 500
Από δύο σκέλη διάρκειας 12 γύρων αποτελούνταν και η Κατηγορία Τουρισμού, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) ο οποίος κυριάρχησε σε όλο το διήμερο, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και κερδίζοντας ταυτόχρονα την επιμέρους κλάση Αυτοκινήτων Μεγάλου Τουρισμού.
Δεύτερος τερμάτισε ο οδηγός της Α.Λ.Α. Καλαμάτας Χριστόφορος Αλεξόπουλος με Opel Ascona, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος ανάμεσα στα Αυτοκίνητα Τουρισμού T2. Στο βάθρο ανέβηκε, επίσης, ο Δημήτρης Λούκος (Citroen Saxo VTS).
Στις εγκαταλείψεις της Κατηγορίας, συγκαταλέγονται αυτές των Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX) από μηχανικό πρόβλημα, αφού μάλιστα εκκίνησε από τα Pits και Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort) από έξοδο, με αμφότερους να τίθενται εκτός στο Α’ Σκέλος και να μη συμμετέχουν στο Β’ Σκέλος.
στην Κατηγορία των ΙστορικώνΚορυφαία η Lotus Elan του Γιάννη Εδιπίδη
«Πόλεμος» έγινε στην Κατηγορία των Ιστορικών, που περιλάμβανε έναν Αγώνα 15 γύρων.
Οι Γιάννης Εδιπίδης (Lotus Elan) και Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911) είχαν εξαιρετική μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε αθλητικά πάντα πλαίσια, η οποία έληξε τελικά υπέρ του πρώτου. Ο Καροτσιέρης μπορεί να ξεκίνησε από την Pole Position, όμως όσο περνούσαν οι γύροι τα ελαστικά του αυτοκινήτου του φθείρονταν, κοστίζοντας σε χρόνο.
Ο Εδιπίδης από την πλευρά του, ακολουθούσε κατά πόδας όντας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, στοιχείο που είχε φανεί από τις Δοκιμές του Σαββάτου. Έτσι, με το πέρασμα των γύρων ο οδηγός της Lotus Elan πλησίαζε ολοένα και περισσότερο, προσπερνώντας τον οδηγό της Porsche, αρχικά προσωρινά καθώς ο Καροτσιέρης επανέκαμψε και έπειτα οριστικά, επωφελούμενος από μικρή επαφή που είχαν στην αρχή της ευθείας Εκκίνησης-Τερματισμού.
Στην 3η θέση τερμάτισε ο Μάριος Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth) με το αυτοκίνητο που είχε οδηγήσει ο Γάλλος Francois Delecour, ως εργοστασιακός οδηγός της Ford, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1992. Ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 130 TC), που ξεκίνησε από την τέταρτη θέση και ήταν στη μάχη για μια θέση στο βάθρο, εγκατέλειψε με πρόβλημα στο συμπλέκτη.
Άνετη νίκη στην Formula Saloon
του Απόστολου Εδίρνελη (Honda Civic)
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και ο μοναδικός, διάρκειας 15 γύρων, αγώνας της Κατηγορίας Formula Saloon, όπου ο Απόστολος Εδίρνελης (Honda Civic) έφτασε με άνεση στη νίκη, επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του οδηγού της Α.Λ.Α. Καλαμάτας Νίκου Παπαδόπουλου (Ford Escort), που ξεκίνησε από την πρώτη θέση, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο επίσης καλαματιανός οδηγός Νίκος «Bakonick» Μπακόγιωργας (Toyota AE 86) ενώ το highlight του αγώνα ήταν η μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου, μεταξύ των Παναγιώτη Σολδάτου (Alfa Romeo GTAM) και Αλέξη Καμπέρου (Citroen Saxo) που έληξε οριακά υπέρ του πρώτου, πάνω στη γραμμή του τερματισμού για μόλις 2 εκατοστά του δευτερολέπτου.
Ταχύτεροι σε Sport, Stock, Extreme Saloon
οι Γιατράκος, Φάσσας και Πιτταράς
Στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που συγκέντρωσε 38 οδηγούς, οι οποίο χωρίστηκαν επίσης στις εξής κατηγορίες: Sport, Stock, Extreme Saloon, προσμέτρησε τελικά μόνο το Α’ Σκέλος, καθώς το Β’ Σκέλος δεν πραγματοποιήθηκε για λόγους ασφαλείας, λόγω της νύχτας.
Στην Κατηγορία Stock νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Γιατράκος (Honda S2000), με τους Βασίλη Σιαφαρή (VW Golf) και Νίκο Καλογερά (Subaru Impreza) να συμπληρώνουν την τριάδα. Στην Κατηγορία Sport επικράτησε ο Αθανάσιος Φάσσας, ενώ τον ακολούθησαν οι Παναγιώτης Δημούλης και Ρένος Παπαδάτος, όλοι τους με Peugeot 106 Rallye.
Στην Κατηγορία Extreme ταχύτερος ήταν ο Νικηφόρος Πιτταράς (Honda S2000) με δεύτερο το Γιώργο Θανάση (Renault Clio Cup X85) και τρίτο τον Στέφανο Τσέκα (Mitsubishi Lancer EVO IX). Τέλος, στην Formula Saloon νικητής ήταν ο Θανάσης Ασίκης (Honda Civic Type-R), ενώ στο βάθρο τον συνόδευσαν οι Δημήτρης Περήφανος (Honda S2000 Ιδιοκατασκευή) και Παναγιώτης Σολδάτος (Alfa Romeo GTAM).
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών
(νικητής Κατηγορίας Sport): Γιώργος Γιαννόπουλος
«Ήταν η 1η φορά που συμμετείχα σε αγώνα Ταχύτητας και όλα ήταν πάρα πολύ ωραία. Μπορεί να αντιμετωπίσαμε πρόβλημα χθες με το κιβώτιο ταχυτήτων και να μην κάναμε Δοκιμές, όμως δεν πειράζει. Όλα πήγαν καλά σήμερα και είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τον πατέρα μου και όσους με στηρίζουν.»
Γιώργος Κεχαγιάς
(νικητής Κατηγορίας Τουρισμού):
«Δυστυχώς πολλά αυτοκίνητα αντιμετώπισαν προβλήματα και για αυτό δεν υπήρξε ο συναγωνισμός που επιθυμούσαμε. Αν ήταν όλα τα αυτοκίνητα μέσα στην Κατηγορία, ο συναγωνισμός θα ήταν καλύτερος. Σήμερα ο αγώνας είχε πολύ κόσμο και θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου Karras Service Intersport, την οικογένειά μου και όλους τους θεατές που βρέθηκαν στην πίστα να μας παρακολουθήσουν. Συγχαρητήρια στην Οργάνωση που πέτυχε τη διεξαγωγή Αγώνα Ταχύτητας μετά από καιρό.»
Γιάννης Εδιπίδης
(νικητής Κατηγορίας Ιστορικών):
«Ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον. Είχαμε συζητήσει με την ομάδα μου, ότι κάποια στιγμή τα ελαστικά της Porsche του Ανδρέα Καροτσιέρη θα βράσουν και θα μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό. Αλλαγή στα αρχικά μας πλάνα προκάλεσε η εξαιρετική εκκίνηση του Μάριου Σταφυλοπάτη με το Ford Sierra. Στη συνέχεια, πίεσα τον Καροτσιέρη και όντως στην πορεία του αγώνα το αυτοκίνητό του άρχισε να γλιστράει. Όμως όταν έφτασα το προσπέρασμα ήταν δύσκολο αλλά τελικά επετεύχθη. Ήταν μια τρομερή νίκη!»
(νικητής Κατηγορίας Formula Saloon): Απόστολος Εδίρνελης
«Επιστροφή στους αγώνες ταχύτητας μετά από καιρό. Αν και δεν ήμουν ανενεργός, καθώς είχα λάβει μέρος σε δύο αγώνες στην Ίμολα της Ιταλίας, η επιστροφή στην Τρίπολη προσφέρει άλλη χαρά, καθώς έχω συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες εδώ. Είναι μια πίστα που μου αρέσει ιδιαίτερα καθώς ευνοεί τα πιο αδύναμα αυτοκίνητα, αν και έτυχε αυτή τη φορά να έχω δυνατό αυτοκίνητο και αυτό βοήθησε. Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου και την ομάδα μου PB Motorsport, που παρά το γεγονός ότι είχε πολλά αυτοκίνητα εδώ, έκανε υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε όλα να είναι έτοιμα και μάλιστα να πρωταγωνιστούν.»
46 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα
Leave a Reply