ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΩΝΗΣ
Τρεις λεπτές «κόκκινες γραμμές» που θα επιβάλουν
την παραλιακή σύνδεση θέτει ο Δήμος Μεσσήνης!
ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΣΣΗΝΗ… ΓΛΥΦΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ!
Τα χαρτιά του άνοιξε χθες ο Δήμος Μεσσήνης όσον αφορά σον πολύπαθο δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος, με τον δήμαρχο Γιώργο Τσώνη να κάνει λόγο για μια μικρή «Αττική Οδό» και να θέτει τρεις κόκκινες γραμμές.
Στην πραγματικότητα ο κ. Τσώνης κάνει λόγο, όπως πριν από μια εβδομάδα και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, για βελτίωση της υφιστάμενης λύσης και νέα χάραξη σε ορισμένα σημεία.
Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο κ. Τσώνης, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η λύση που θα προωθηθεί θα είναι προς όφελος τόσο της Καλαμάτας, όσο και της Μεσσήνης. «Δεν είμαι αρνητικός σε κανέναν δρόμο, ούτε με την καινούρια χάραξη, ούτε με την παλιά. Εμένα με ενδιαφέρει, όπως ενδιαφέρει όλον τον κόσμο, να μπορώ να πάω στην Πύλο, στο Χατζή, στο Δήμο μου, στην Καλαμάτα, με ασφάλεια και όχι να έχω τα άλογα στο αεροδρόμιο και να σκοτώνομαι», ανέφερε ο δήμαρχος και συνέχισε. «Επομένως, το αν θα γίνει βελτίωση του υφιστάμενου δικτύου ή νέα χάραξη, δεν με απασχολεί τόσο πολύ. Είχα αντιρρήσεις βέβαια το 2009, οπότε και εμπειρικά, λόγω της δουλειάς που κάνω, είχα πει πως το κόστος είναι τεράστιο. Αν, βρεθούν αυτά τα χρήματα, τότε μπράβο τους, με γεια τους με χαρά τους. Με αυτά που έχω πληροφορηθεί, πιστεύω ότι το κόστος είναι 180 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα πάρα πολλά, που νομίζω πως θα ήταν αρκετά για να φτιάξουμε όλο το οδικό δίκτυο του νομού. Αν υπάρχουν καλώς να γίνει και θα το καλοδεχτούμε», δήλωσε ο Γιώργος Τσώνης που ανέπτυξε τις τρεις κόκκινες γραμμές.
«ΤΡΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ» ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ
Ο δήμαρχος Μεσσήνης, επεσήμανε πως οι όροι που θέτει, αφορούν σε όποια λύση προχωρήσει για το συγκεκριμένο θέμα. «Ζήτησα, ανεξάρτητα από την απόφαση που θα παρθεί, να ληφθούν υπόψη τρία σοβαρά θέματα. Πως θα πηγαίνω στην Μπούκα με ασφάλεια, στην Ανάληψη, εκεί όπου υπάρχει τεράστια ανάπτυξη και βεβαίως στη Βελίκα, καθώς εκεί, δεν είναι μόνο η παραλία, δεν ασχολείται κανένας με το βορεινό τμήμα του δήμου, δηλαδή πως θα πάμε στον Αριστομένη για παράδειγμα», ανέφερε ο κ. Τσώνης που επεσήμανε πως ο δρόμος πρέπει σε κάθε περίπτωση να γίνει. «Για την ακρίβεια, έπρεπε να έχει γίνει χτες. Ένας δρόμος τετράϊχνος που θα εξυπηρετεί την κυκλοφορία με ασφάλεια. Ρωτούσα, από την αρχή να μου εξηγήσουν πως θα πάω στη θάλασσα και δεν μου απάντησε κανένας, αφού δεν υπήρχε κόμβος για την παραλία ή τον Αριστομένη. Καλά – καλά δεν προβλεπόταν η σύνδεση Καλαμάτα – Ριζόμυλος 4,5 χιλιόμετρα με τον Μορέα. Πιστεύω όμως, ότι θα προταθεί μια λύση πάρα πολύ θετική για όλους μας και για ‘μας και για την Καλαμάτα. Είμαι τεχνικός, αλλά και πρακτικός άνθρωπος, καταλαβαίνω και φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει, τι είναι εφικτό. Μιλάμε για μια μικρή «Αττική Οδό», εκεί που θα γίνει ο κόμβος για τον περιφερειακό της Μεσσήνης κάπου στο αεροδρόμιο, εκεί θα γίνει ο δρόμος τετράιχνος», δήλωσε ο δήμαρχος, ο οποίος αναφερόμενος σε πληροφορίες, επεσήμανε πως οι τρεις κόκκινες γραμμές θα γίνουν δεκτές από το υπουργείο.
«ΓΛΥΦΑΔΑ» ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, Η ΜΕΣΣΗΝΗ ΚΑΙ ΤΡΑΜ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ…
Αφού εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο δρόμος θα γίνει με τρόπο που θα εξυπηρετεί και τους δύο δήμους, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως δεν βλέπει ανταγωνιστικά τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα, αλλά επιδιώκει να γίνει «η Γλυφάδα της Καλαμάτας», ο κ. Τσώνης αναφέρθηκε και στους επόμενους στόχους του, με κυρίαρχο τη διεκδίκηση γραμμής τραμ, στο πλαίσιο και των αναφορών Σπίρτζη για επαναλειτουργιά του σιδηροδρόμου ως τουριστικός. ««Για το Δήμο Μεσσήνης και κυρίως για μένα προσωπικά, η ανάπτυξη είναι ταυτόσημη με τη γραμμή του τρένου και αυτό θα συνεχίσω να το διεκδικώ, όπως έκανα με το θέμα του Παμίσου, του ποδηλατοδρόμου και άλλων ζητημάτων», ανέφερε ο κ. Τσώνης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως θα διεκδικήσει γραμμή τραμ στη Μεσσήνη. «Θεωρώ ότι ο Δήμος μου είναι ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα που δικαιούται μια γραμμή από αυτές, καθώς εδώ λειτουργούσε γραμμή τρένου πολλά χρόνια και θα είναι το πρώτο που θα εξυπηρετήσει τον τόπο, άλλωστε εγώ δεν έχω όραμα να ανταγωνιστώ την Καλαμάτα. Όραμά μου είναι να γίνω η Γλυφάδα της Καλαμάτας, επιμένω να το λέω και μπορεί να γίνει», επεσήμανε ο δήμαρχος που κατέληξε συνοψίζοντας, «πεζογέφυρα στις εκβολές του Παμίσου και τρένο, αυτή είναι η ανάπτυξη».
724 Συνολικές προβολές, 1 Σήμερα
Leave a Reply